خبرهای داغ:
به همت گردان‌های ۱۰۵ و ۱۰۶ و ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

رژه موتوری، تجلیل و جلسه تعامل و هم اندیشی با فرماندهی و کادر کلانتری های اصفهان

به مناسبت هفته فراجا رژه موتوری، تجلیل از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و جلسه تعامل و هم اندیشی بین گردانهای105 و106 و124 امام حسین(علیه السلام) وکادر کلانتری ها توسط رزمندگان گردانها انجام شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۹۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته فراجا رژه موتوری، تجلیل از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و جلسه تعامل و هم اندیشی بین گردانهای105 و106 و124 امام حسین(علیه السلام) وکادر کلانتری ها توسط رزمندگان گردانها انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین( علیه السلام) در این رابطه گفت: در راستای ایجاد تعامل و هم اندیشی سازنده با سایر ارگان های مرتبط با منطقه همپوشان این گردان و همچنین به پاس ارج نهادن به زحمات خالصانه این عزیزان در هفته نیروی انتظامی این جلسه برنامه ریزی و اجرایی گردید.

وی افزود: از سایر برنامه های جانبی این جلسه اهدای لوح یاد بود از طرف گردان به فرماندهی و کادر کلانتری بود.

فرمانده گردان۱۰۶امام حسین (علیه السلام) درچه ضمن تبریک هفته ناجا گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی در مورد نیروی انتظامی فرمودند: امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند، در هرکشوری مهمترین شاخص حاکمیت برقراری توسعه و امنیت پایدار است که بحمدالله به لطف نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی ایران اسلامی امروز شاهد برقراری امنیت در عالی ترین سطح هستیم.

این فرمانده امنیت و آسایش مردم را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و گفت: فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت ‌رسانی به شهروندان و ارتقای امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

این فرمانده تصریح کرد: نیروهای مسلح بهترین حافظان اقتدار و امنیت کشور و منافع مردم هستند و حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین علیه السلام گفت: رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر به مناسبت هفته رژه موتوری در سطح شهر برگزار کردند.

این فرمانده ادامه داد: این برنامه باعث امیدواری مردم و باعث ایجاد یاس دشمنان از آشوب و بهم ریختن شهر خواهد بود.

این فرمانده در پایان افزود: گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام)خمینی شهر، آمادگی خود را در جهت برگزاری این قبیل برنامه ها در سطح شهر در جهت وحدت و همدلی مردم اعلام میدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها