سردار عظیمی جاهد:

دشمن با بزرگ نمایی وقایع خرد سعی در ایجاد موانع برای کارهای بزرگ عمرانی دارد

همرزم شهیدشوشتری گفت: استانی که می توانست آبستن حوادث باشد به برکت خون شهدا و خدماتشان در ظل امنیت با وحدت در حال توسعه و عمران و آبادانی است.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۱۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار علیرضا عظیمی جاهد یکی از همرزمان شهید نور علی شوشتری در یادواره شهدای وحدت استان سیستان و بلوچستان ضمن ادای احترام به مقام والای این شهدا با اشاره به این آیه قرآنی که" ایام الله را یاد کنید و کسانی را که این ایام را خلق کردند نیز یاد کنید "گفت: این یاد کردنها، یادواره شهدا ایام آفرین ریشه قرآنی دارد و انجام وظیفه و تعهد انسانی و مسلمانی است .

وی با بیان دو بحث مهم یک انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان چه خدماتی داشته است و دو چه کسانی متولی و دلسوز این خدمات در استان بودند، افزود: در چند دهه قبل انقلاب در این استان راههای ارتباطی بین شهری وجود نداشت و حمل ونقل وسائل نقلیه با صرف زمان طولانی انجام می گرفت، بنادر و سدها، مراکز آموزشی و بهداشتی و آبرسانی در حداقل و در جاهایی به ندرت دیده می شد.

سردار جاهد اذعان داشت : امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی راهها، از راههای جاده ای گرفته تا خطوط راه آهن و خطوط هوایی، مراکز آموزشی و بهداشتی حتی در دورترین نقاط استان راه اندازی و ایجاد شد.

همرزم شهید شوشتری ادامه داد: آبرسانی از منطقه سیستان و چابهار به دیگر مناطق این سرزمین انجام شد و خدمات بسیار دیگری که همه در سایه فعالیتهای شبانه روزی دلسوزان این نظام و مردم چون شهید شوشتری و شهید میرحسینی و دیگر شهدا و مسئولین انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید به خدمات شهید شوشتری در گردهمایی طوایف سیستانی و بلوچستانی به تشریح خدمات ارزنده این سردار شهید در این منطقه پرداخت و بیان کرد: استانی که می توانست آبستن حوادث باشد به برکت خون شهدا و خدماتشان در ظل امنیت با وحدت در حال توسعه و عمران و آبادانی است.

جاهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر و بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله ) درباره مردم استان سیستان و بلوچستان گفت: معاندین با این قبیل کارها در پی تخریب و خرابی و تعطیل امور عمرانی و آنچه نفع این مردم در آن است می باشند، دشمن با بزرگ نمایی وقایع خرد سعی در ایجاد موانع برای کارهای بزرگ عمرانی دارد و اکنون فعالیتها در زمینه های مختلف عمرانی و توسعه باید با شدت و حدت بیشتری دنبال شود و واقعیتها باید به اطلاع مردم برسد .

وی با تاکید این مطلب که امنیت حاصل تلاش شهدا و تلاش مردمان تشیع و تسنن تحت لوای اوامر مقام معظم رهبری(مدظله العالی )است، گفت: به شکرانه این امنیت کارهای عمرانی در امر آب رسانی بهبود وضعیت مرزها و همچنین مرز نشین ها و... بیش از پیش در حال انجام است.

ارسال نظرات