فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه

وحدت لازمه پیشرفت علمی و اقتصادی و فرهنگی وامنیت پایدار منطقه است

سردار کرمی گفت: امروز امت اسلامی در جبهه حق قرار گرفته و همه شیاطین در جبهه باطل به میدان آمده اند و طبق وعده الهی همواره جبهه حق پیروز است .
کد خبر: ۹۴۶۲۸۶۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمدکرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت سیزدهمین سالگرد شهدای وحدت که با حضور خانواده معظم شهدا شیعه و سنی  و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و همچنین عرض خیرمقدم به خانواده ایثارگران، جانباران،علما، مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی ،معتمدین و سران طوایف که در جلسه حضور داشتند گفت: فلسفه شهادت پیاده کردن دستورات اسلامی و اوامر الهی در کل دنیا است.

وی با بیان اینکه شهداء راه دلدادگی و مسیر عاشقی پروردگار را طی کردند تصریح کرد: شهدا با تمسک به آیات سوره "عصر" و پیروی از کلام حق ،سختی ها را به جان خریدند عمل صالح انجام دادند ،استقامت کردند و در نهایت به قرب الهی نائل آمدند و چه زیبا خداوند در قرآن کریم درباره این دلداده گانش می فرماید:" وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾ فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ ﴿۱۷۰﴾

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه  اذعان داشت: شهداء از این فضل و وعده ای که خداوندمتعال نصیب شان کرده شاد و مسرورند ولذت می برند چرا که به فرموده صریح قرآن کریم کنار معشوقشان پرودگار لم یزلی آرام گرفتند.

وی در ادامه افزود: این مقام شهید است که به جز خدا ندید و همواره خود را در محضر باری تعالی احساس کرد.

سردار کرمی یادآور شد: سردار شوشتری و همه شهدا و هم رزمانش، تمام تلاش شان برای اجرای فرمان الهی بوده است و در نهایت با خدا پیمان بستند ،عشق خداوند در وجودشان لبریز شد و به وصال معبود نائل آمدند و از این فیض الهی لذت می برند و شاد و مسرور هستند.

این مقام مسئول، امنیت امروز ،پیشرفت در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: امروز وظیفه و رسالت هریک از ما در قبال خون شهداء، ادامه حرکت و مسیر آنها در واقع همان اسلام ناب محمدی(ص )است .

وی وحدت، انسجام،تلاش وکوشش برای پیشبرد اهداف اسلامی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: امروز در منطقه و در کل کشور و همچنین در دنیای اسلام، این امت اسلامی، این امت رسول الله(ص )، باید در کنار هم با نقشه های شیاطین مقابله کنند .

سردارکرمی با تاکید براین مطلب که توکل، توسل به خداوند متعال پشتوانه عظیم الهی است گفت: امروز امت اسلامی در جبهه حق قرار گرفته و همه شیاطین در جبهه باطل به میدان آمده اند و طبق وعده الهی همواره جبهه حق پیروز است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بصیرت و آگاهی مردم استان سیستان و بلوچستان در خنثی نمودن توطئه های معاندین و دشمنان تشکر و خاطر نشان کرد: وحدت لازمه پیشرفت علمی و اقتصادی و فرهنگی وامنیت پایدار منطقه است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه  اظهار داشت: پیشرفت در حوزه های اقتصادی ،اجتماعی ، علمی و فرهنگی بسیار مهم است و این امنیت که امنیت پایدار است سرعت اجرای پروژه های اقتصادی،علمی ....را افزایش می دهد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار