خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مرزداران سربازان حضرت مهدی(عج) هستند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه جایگاه مرزداری یک جایگاه مقدس است، گفت: در ابتدای هر کاری اول امنیت مهم است؛ وقتی مرزها می شکنند در کشورهای مختلف مشاهده کردید که مردم آواره و ناپدید می شوند و مرزداران در ثواب همه امور شریک هستند.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۳۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز  در دیدار با سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: جایگاه مرزداران کشور اسلامی بسیار بالا است و تنها مربوط به مرز آب و خاک نیست بلکه مرز مکتب، دین، فرهنگ و ناموس است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه مرزداری یک جایگاه مقدس است، امام سجاد (علیه السلام) دعایی مخصوص مرزداران بیان کرده اند و در همه امور خیر و موضوعات کشور که خار چشم دشمنان است شما مرزداران در ثواب خیر آنان شریک هستید.

وی بیان کرد: در ابتدای هر کاری اول امنیت مهم است و وقتی مرز‌ها می‌شکنند در کشور‌های مختلف مشاهده کردید که مردم آواره و ناپدید می‌شوند بنابراین در لحظه لحظه اوقات خود احساس قرب به خدا کنید چرا که بالاترین عبادت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مرزداران سربازان حضرت مهدی (عج) هستند، افزود: در هر جایی که هستید نظام جمهوری اسلامی را فراموش نکنید و امیدواریم خداوند به همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی که نور چشم مردم و خار چشم دشمنان اسلام هستند بیش از گذشته اقتدار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پشتیبان و صاحب اصلی انقلاب اسلامی، خداوند متعال است، گفت: متاسفانه شکرگذار این نعمت‌ها نیستیم و این اتفاقات هر از چند گاهی رخ می‌دهد و نباید نگران بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها