خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت انجام شد:

فرمانده گردان۱۱۴ امام حسین(ع) با فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان به مناسبت هفته ی فراجا و وحدت دیدار کرد

به مناسبت هفته فراجا و هفته وحدت، فرمانده گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۸۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته فراجا و هفته وحدت، فرمانده گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده فراجای دهاقان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت:کلمه وحدت بسیار پر محتوا و مهم می باشد، از آنجایی که خداوند در آیه ۱۰۳ سوره ی آل عمران یادآور شدند که: همگی به رشته ی دین خدا چنگ زده و به راه‌های متفرق نروید وبه یاد آرید این نعمت بزرگ خدارا که شما با هم دشمن بودید، خدا در دلهای شما الفت و مهربانی انداخت و به لطف خداوند همه برادر دینی یکدیگر شدید.

فرمانده گردان۱۱۴ در این باره گفت: امام خامنه ای(مدظله العالی ) فرمودند: وحدت را مهم بشمارید وهفته ی وحدت را یک هفته ی حقیقتا پر محتوا و پر مغز قرار بدهید زیرا وحدت بازوها را با هم گره میزند و توانها را در مسیر واحد، برضد دشمنان کینه توز بکار میگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج با توجه به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) گفت: نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است، از زحمات بی شائبه ی غیور مردان فراجا با اهدای گل تقدیر وتشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار