فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

با اتحاد و هوشیاری در سایه قرآن کریم مجال تفرقه افکنی بیگانگان و دشمنان را بگیریم

نکوئی گفت: دشمنان اسلام از وحدت مردم شیعه و سنی این استان همیشه نگران و خشمگین بودند و با ایجاد اختلاف و تفرقه در زمان های مختلف توطئه‌های مذهبی و قومی راه انداختند که با روشنگری و بصیرت علمادر هیچ یک از این توطئه ها موفق نشدند.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۴۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج ا فنوج، همزمان با هفته وحدت مجمع بسیج شهرستان فنوج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر جناب سرهنگ حسین نکویی، شورای اداری، نخبگان،معتمدین،ریش سفیدان،سران طوایف و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج برگزار گردید.

سرگرد محمود پرورش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ضمن گرامیداشت هفته وحدت و یاد وخاطره سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی برنامه های مجمع بسیج شهرستان را نیز تشریح نمود.

در ادامه سرهنگ حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اظهار داشت: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد و هوشیاری در سایه قرآن کریم مجال تفرقه افکنی بیگانگان و دشمنان را بگیریم.

سرهنگ نکویی افزود: علمای اسلام باید به اصل وحدت توجه کامل و ویژه داشته باشند و منافع وحدت و ضررهای اختلاف را بر جامعه تبیین و بازگو کنند.

فرمانده سپاه نیکشهر در پایان اضافه نمود: دشمنان اسلام از وحدت مردم شیعه و سنی این استان همیشه نگران و خشمگین بودند و با ایجاد اختلاف و تفرقه در زمان های مختلف توطئه های مذهبی و قومی راه انداختند که با روشنگری و بصیرت علما، ریش سفیدان و مردم در هیچ یک از این توطئه ها موفق نشدند.

قابل ذکراست دوطرح تشریح شده احداث گلخانه ها و راه اندازی ورزش بانوان در مجمع بسیج شهرستان مورد بررسی قرارگرفت و با کسب بیشترین رای به تصویب اعضای مجمع رسید.


در پایان از بسیجیان فعال مجمع تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار