امنیت جامعه مدیون نیروهای نظامی و دستگاه‌های امنیتی است

فرمانده حوزه مقاومت روستایی ثارالله شهرستان دیلم در نشست با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مدیران این حوزه گفت: امنیت امروز کشور مدیون نیروی انتظامی، سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی است.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۴۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰

امنیت کشور مدیون نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، سروان حسن بویر احمدی اظهار کرد: امروز دشمن در موضوع انرژی در نقطه ضعف و ذلیل‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین شرایط ممکن خود قرار گرفته است.

امنیت جامعه مدیون نیروهای نظامی و دستگاه‌های امنیتی است

وی افزود: هر زمان چنین شرایطی در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده است دشمنان دست به ایجاد دسیسه و فتنه‌ای بر علیه آن زده‌اند بنابراین لازم است بسیار هوشیار باشیم و بدانیم که اگر با حق بودیم، برنده‌ایم و در غیر این صورت، شکست می‌خوریم.
این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند با تضعیف از داخل و تهاجم از بیرون، به انقلاب اسلامی ضربه بزنند هرچند طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آن‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند از داخل به ما ضربه بزنند زیرا آن‌ها هنوز اقوام باغیرت کرد، بلوچ و سایر اقوام ایرانی را نشناخته‌اند و متوجه نیستند که بسیاری از شهیدان ما از این اقوام بوده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت ثارالله دیلم در پایان با تشکر از زحمات فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این حوزه جهت گرامیداشت هفته‌ نیروی انتظامی و کمک به پلیس در گشت‌زنی و ایجاد امنیت در روز‌های گذشته، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ماست و امنیت امروز جامعه مدیون نیروی انتظامی، سایر نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات