سردار سلیمانی در گفتگو با بسیج:

امروز شاهد نقش آفرینی گسترده مردم در پیشرفت کشور هستیم

ساری- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تدوین سند راهبردی پیشرفت پنج ساله استان مازندران توسط مجمع بسیج مازندران،گفت:امروز شاهد نقش آفرینی گسترده مردمی به ویژه جوانان با انگیزه در حل مسائل و مشکلات و پیشرفت کشور هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۲۳
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پانزدهمین اجلاسیه مجمع بسیج استان مازندران با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و نخبگان و صاحب نظران بسیجی استان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

سردار سلیمانی در حاشیه این اجلاسیه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت پیامبر اعظم (ص) و سالروز میلاد رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)با اشاره به اینکه بسیج یک تشکیلات گسترده مردمی است، گفت:  باانگیزه ترین و با نشاط ترین فرزندان ملت برای خدمت به مردم در بسیج حضور دارند و در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب و نظام و کسب موفقیت های بزرگ برای ملت نقش آفرینی می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این مطلب که بسیج و بسیجیان آماده همکاری با همه  دستگاه های اجرایی و قوای سه گانه هستند ، افزود: بسیج آماده است در عرصه های مختلف، ارائه خدمات متنوع به مردم   و در حل مسائل و مشکلاتی که در کشور است و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرینی کند.

سردار سلیمانی در ادامه به بخش نخبگانی بسیج هم اشاره و اضافه کرد: مجامع بسیج در استان ها و شهرستان ها کارگروه های متعددی را برای حل  مشکلات تشکیل دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه در مجمع بسیج استان مازندران سند راهبردی پیشرفت پنج ساله استان مازندران تدوین شده است، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه و قراردهای ملی در این زمینه منعقد و هماهنگی های لازم با مسئولان استانی و شهرستانی بر اساس سند راهبردی انجام شده و امروز شاهد نقش آفرینی گسترده مردمی به ویژه جوانان با انگیزه در حل مسائل و مشکلات و پیشرفت کشور هستیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همه جوانان باانگیزه میتوانند با حضور در برنامه ها برای حل مشکلات نقش آفرینی کنند، افزود: جوانان میتوانند با حضور در اردوهای جهادی، اردوهای علمی و فناوری ، راهیان نور، اردوهای پیشرفت و آبادانی که در بسیج دانشجویی،دانش اموزی، جامعه زنان و بسیج اساتید پیش بینی شده است  از نزدیک شاهد پیشرفت های کشور باشند و برای ساختن ایران عزیز تجربه کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار