سردار سلیمانی مطرح کرد:

اجرای طرح تحول محلات در ۱۱ هزار و ۳۰۰ محله سراسر کشور / تشکیل دولت محله‌ها با محوریت مساجد

ساری- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از اجرای طرح تحول محلات در ۱۱ هزار و ۳۰۰ محله در سراسر کشور خبر داد و گفت: باید جلوه های مردم سالاری را در محلات با محوریت مساجد برجسته کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۴۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست هم اندیشی شورای تحول استان مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان ،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و فرمانداران و فرماندهان شهرستان‌ها در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار سلیمانی در این همایش، ضمن تبریک هفته وحدت، و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت پیامبر اعظم (ص) و سالروز ولادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر الگوی جمهوری اسلامی که یک  الگوی مردم سالاری دینی اسلامی است، گفت: باید افکار و ذهن‌ها را به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردم سالاردی اسلامی که یک الگوی برآمده از مکتب اسلام توسط امام راحل و انتخاب شده توسط ملت ایران است، معطوف کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ الگوی غربی در الگوی مردم سالاری دینی وجود ندارد، افزود: این الگوی بومی انقلاب اسلامی است که اگر کامل شود توسط ملت‌های جهان و مسلمان مورد اقبال  قرار خواهد گرفت و ملت‌ها از انقلاب اسلامی درس خواهند گرفت.

سردار سلیمانی در ادامه با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب که مرحله پنچ گانه انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی لحاظ شده است و امروزه ما در مرحله سوم این الگو یعنی تحقق دولت اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: اگر مردم سالاردی دینی  تحقق پیدا کرد به سمت جامعه اسلامی پیش خواهیم رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بذر جامعه اسلامی در مرحله تحقق دولت اسلامی کاشته می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه در استات مازندران کار الگوسازی در دوسه سال اخیر انجام شده است.

سردار سلیمانی در ادامه از اجرای طرح تحول محلات  در ۱۱ هزار و ۳۰۰ محله در سراسر کشور هم خبر داد و گفت: دولت محله‌ها با محوریت مساجد و پیشقراول امامان مساجد باید شکل بگیرد و جلوه‌های مردم سالاری را در محلات با محوریت مساجد برجسته کنیم.

اجرای طرح تحول محلات در ۱۱ هزار و ۳۰۰ محله سراسر کشور / تشکیل دولت محله‌ها با محوریت مساجد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این مطلب که محله‌های مردم سالار مقدمه تشکیل محله اسلامی هستند تصریح کرد: نشان‌های برجسته ما به عنوان جامعه اسلامی در بین ملت‌های مسلمان مورد قبول و  شناخته شده است.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه  دشمن در تلاش است تا جامعه مسلمان ما را در رسانه‌ها و فضای مجازی غیر دینی معرفی کند، خاطرنشان کرد:در بیانات و اندیشه رهبر معظم انقلاب  اعتلای محلات به سمت اسلامی شدن کاملا مشخص است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مردم در همه امور باید سالار باشند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب حتی در مورد اقتصاد مقاومتی هم فرمودند که اگر مردم در این مسئله ورود پیدا کنند ، اقتصاد ومقاومتی مردم سالار خواهیم داشت.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه دیوان سالاری بایددر خدمت مردم باشد یادآور شد: در اندیشه رهبر معظم انقلاب آمده است که دستگاه ها در خدمت مردم باشند و در دولت مردمی هم همین فکر مطرح است و معتقد هستند که مسئولان برای عرضه کارها به محلات و شهرستان ها بروند.

اجرای طرح تحول محلات در ۱۱ هزار و ۳۰۰ محله سراسر کشور / تشکیل دولت محله‌ها با محوریت مساجد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای طرح تحول محلات اشاره و اضافه کرد:  سبک زندگی ایرانی اسلامی با طرح تحول منطبق است.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه غربی ها در تلاش  هستند که دردرون امت اسلامی،جامعه ای  با ویژگی فرهنگ غربی تشکیل دهند،گفت: اما طرح تحول محلات نقطه مقابل طرح غربی ها قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید براینکه مردم سالاری حقیقی صرفا به شکل گیری قوای سه گانه و تفکیک قوا نیست، خاطرنشان کرد:این یک بخش از ظرفیت های کشور است،از همین رو بسیاری از جامعه شناسان بر این نظریه معتقد هستند که مردم باید سازمان دهی و در اداره امور نقش آفرینی کنند.

سردار سلیمانی با تصریح بر اینکه در نظام اسلامی تشکیلات برای ارائه خدمت به مردم ایجاد میشود نه برای کسب قدرت، اما در تشکیلات غرب و احزاب برای ایجاد قدرت است خاطرنشان کرد:شاهد هستید در کشورهای غربی و آمریکایی عمدتا دموکراسی شان دو حزبی است و  نظام سرمایه داری و نظام زور و رسانه و صاحب ابزار اعمال حاکمیت در صحنه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند حواستان باشد جمهوری اسلامی تقلبی به شما ارائه ندهند، گفت:جمهوری اسلامی واقعی مبنی بر حضور مردم در صحنه است و بک الگوی مترقی ،جدید و جذاب در جهان است.

به گفته سردار سلیمانی آینده روشن با روحیه جهای،جهش در پیشرفت ، تکیه  بر تجریبات تاریخی ، استفاده از ظرفیتهای داخلی الگوی جذاب جمهوری اسلامی در حال تکمیل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با تصریح بر اینکه دشمن از الگوی جمهوری اسلامی ایران نگران وشکست خورده است، یادآور شد: امام راخل فرمودند قرن آینده از آن جهان اسلام است، و اسلام سنگر‌های کلیدی را فتح خواهند نمود.

سردار سلیمانی با اعلام اینکه ما در تحقق وعده ها‌ی امام و رهبر معظم انقلاب تردیدی نداریم و هرآنچه پیش بینی فرمودند محقق شده است، خاطرنشان کرد: فروپاشی مارکسیست و اتحاد جماهیر شوروی سابق، پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه، پیروزی‌های مردم فلسطین، شکل گیری نبرد‌های مسلحانه درکرانه باختری بر علیه رژیم کودک اسرائیل همه پیش بینی های محقق شده امامین انقلاب بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تصریح بر اینکه فشار حداکثری دشمن علیه ایران  شکست خورده است، گفت: دولت به هرمیزانی که نفت تولید کند، می فروشد و در فروش نفت هیچ مانعی ندارد و این به خاطر ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل تحریم ها است.


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار