خبرهای داغ:
امام جمعه بندر ترکمن:

پیشرفت در یک جامعه به امنیت و وحدت آنها بستگی دارد

حجت الاسلام منصوری گفت: دشمن کشورهای اسلامی را با ایجاد تفرقه درگیر جنگ کرده و امنیت آنها را از بین برده تا مردم به دنبال کسب علم و دانش نروند و پیشرفت نکنند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۴۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

بهترین راه نجات و پیشرفت جامعه اتحاد امت اسلامی است/ پیشرفت در یک جامعه به امنیت و وحدت در آن جامعه بستگی دارد

حجت الاسلام والمسلمین منصوری، امام جمعه محترم شهرستان بندرترکمن به مناسبت هفته وحدت در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک میلاد پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق علیه اسلام و همچنین هفته وحدت گفت: فرهنگ پیامبر بزرگ اسلام اتحاد امت اسلامی است و بهترین راه نجات و پیشرفت جامعه وحدت است.

وی افزود: امروز فرمان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، امروز تندروهای شیعه و اهل سنت باید کمی فکر کنند. امروز دشمن وحدت جامعه اسلامی را نشانه رفته و با ایجاد تفرقه میخواهد مسلمانها بدست خود مسلمانها کشته شوند.

منصوری اظهار داشت: در قضیه اتفاقات اخیر کشور دشمن کسی را انتخاب کرد تا راحتتر بتواند تفرقه ایجاد کند تا به اهدافش برسد.

امام جمعه بندر ترکمن عنوان کرد: اگر خدای ناکرده دشمن به این کشور دست پیدا کند مطمئن باشید به هیچ کس رحم نخواهد کرد، همانطور که داعش  در عراق و سوریه تعداد زیادی از علما و دانشجویان و مردم اهل سنت را به شهادت رساند، ویا فلسطین که غالب جمعیت آن اهل سنت هستند.امروز بحث شیعه و سنی نیست، بلکه بحث نجات مسلمانان است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن کشورهای اسلامی را با ایجاد تفرقه درگیر جنگ کرده و امنیت آنها را از بین برده تا مردم به دنبال کسب علم و دانش نروند و پیشرفت نکنند چرا که پیشرفت در یک جامعه به امنیت و وحدت در آن جامعه بستگی دارد.

منصوری افزود: مسلمانان شیعه و سنی باید مشترکات خود را ببیند و از اختلافات پرهیز کنند و تا زمانی که ما وحدت داشته باشیم کشوری خودساخته خواهیم داشت و پبشرفت خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: ما به امامین انقلاب اسلامی مدیون هستیم، زیراکه ایشان بهترین راه نجات امت اسلامی، همان فرهنگ وحدت را در جامعه دمیدند و زنده کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار