فرمانده سپاه بابل:

دشمنان با حربه شایعه پراکنی و اخبار دروغ سعی در تضعیف نظام دارند

ساری-سرهنگ پاسدار بابایی گفت: دشمنان اسلام برای تضعیف ایران عزیز و سوءاستفاده از عواطف و احساسات پاک مردم به انتشار کثیر اخبار دروغ و شایعه پراکنی روی آوردند.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۶۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

دشمنان با حربه شایعه پراکنی و اخبار دروغ سعی در تضعیف نظام دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار  مهرداد بابایی، فرمانده سپاه بابل در نشست  با اعضای بسیج دانشجویی این شهرستان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه برگزار شد،ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به ظرفیت بالای دانشجویی در نقش آفرینی جهاد تبیین گفت: دشمنان اسلام برای  تضعیف ایران عزیز و سوءاستفاده از عواطف و احساسات پاک مردم  به انتشار کثیر اخبار دروغ و شایعه پراکنی روی آوردند.

دشمنان با حربه شایعه پراکنی و اخبار دروغ سعی در تضعیف نظام دارند

سرهنگ بابایی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در راستای تببین حوادث باید در میدان حضور فعال داشته باشد، افزود:  تحلیل بنیادی و اصولی مسائل مهم سیاسی و روشنگری درباره اهداف دشمنان قسم خورده در وقوع اغتشاشات اخیر بسیار مهم و اساسی است.

فرمانده سپاه بابل در ادامه با تصریح بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت دانشجویی در جهاد تبیین، خاطرنشان کرد:باید از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها و موسسات اموزش عالی به جهاد تبیین در راستای روشنگری افکارعمومی به ویژه اساتید و دانشجویان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار