خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار است

همدان- فرمانده سپاه نهاوند گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار بوده و با روحیه جهادی که به میدان آماده با همکاری گشت‌های محله محور رضویون آمادگی ایجاد امنیتی پایدارتر از همیشه را دارد.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۹۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته فراجا فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) دهفول با حضور در پاسگاه انتظامی دهفول، از زحمات پرسنل این پاسگاه تقدیر کرد.

فرمانده سپاه نهاوند در این دیدار اظهار کرد: پرسنل پاسگاه انتظامی دهفول همواره در تمام عرصه‌ها حضور داشته و اقدامات خوبی با همکاری گشت رضویون حوزه استحفاظی انجام شده که باعث آرامش و امنیت مردم است.

سرهنگ علی مختاری افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا زیبا و عالمانه ابعاد مختلف موضوع حوادث اخیر را تبیین و تشریح کردند، و این اغتشاشات را بهانه‌ای برای عملیاتی کردن اهداف شوم دشمن دانستند که برنامه منسجم و طراحی شده از قبل آمریکا و ایادی استکبار رژیم صهیونیستی، در پشت این قضیه بود که مستندات با دلایل محکم ارائه دادند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار بوده و با روحیه جهادی که به میدان آماده با همکاری گشت‌های محله محور رضویون آمادگی ایجاد امنیتی پایدارتر از همیشه را دارد.

در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات پرسنل پاسگاه انتظامی در هفته فراجا تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار