خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت انجام شد:

شرکت رزمندگان گردان ۱۲۰امام حسین (علیه السلام) نایین در نماز وحدت شهرستان نایین

به مناسبت هفته وحدت رزمندگان گردان۱۲0 امام حسین (علیه السلام) به همراه سایر کارکنان ارگان های دولتی نظامی وانتظامی،مردم کسبه بازار در نماز وحدت به امامت حجت الاسلام مطهر خو نماینده ولی فقیه و امام جمعه نایین شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۲۶
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) به همراه سایر کارکنان ارگان های دولتی نظامی وانتظامی،مردم کسبه بازار در نماز وحدت  به امامت حجت الاسلام مطهر خو نماینده ولی فقیه و امام جمعه نایین شرکت نمودند.

فرمانده گردان ۱۲۰امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت:مقام معظم رهبری در مورد وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان فرمودند: کسـانی که شعـار اتحـاد و وحدت و برادری مسلمین را می دهند، اینها دشمن مسلمانان نیستند، دوست مسلمانانند، خیر مسلمانان را می خواهند و مایلند همه ی مسلمین عالم عزیز باشند، لذا در همین راستا رزمندگان این گردان به همراه سایر کارکنان ارگان های دولتی در نماز وحدت که در نمازخانه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نایین برگزار شد شرکت نمودند.

در این مراسم ابتدا نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام مطهر خو نماینده ولی فقیه و امام جمعه نایین اقامه شد و در ادامه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین  به ارائه گزارش کوتاهی از مأموریت ها و خدمات حافظان امنیت پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها