خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت:

رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (ع) با خانواده شهید اکبر محرابی دیدار کردند

به مناسبت آغاز ایام بابرکت ماه ربیع الاول،هفته وحدت وهفته فراجا، بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل شهید با خانواده شهید اکبر محرابی از شهدای دفاع مقدس دیدار وگفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۲۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت آغاز ایام بابرکت ماه ربیع الاول،هفته وحدت وهفته فراجا، بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل شهید با خانواده شهید اکبر محرابی از شهدای دفاع مقدس  دیدار وگفتگو نمودند.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین (علیه السلام) در این باره گفت: مقام معظم رهبری در مورد تکریم خانواده شهدا فرمودند: ارزش جانبازی شهیدان جلوه بیشتر می‌یابد، آنان با خون خود بنیان این سازه عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نو رسی را به درخت ستبر و ریشه داری تبدیل نمودند. میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است، و قله جهاد، شهادت است، لذا تکریم شهیدان، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست، در همین راستا همزمان با آغاز  ایام پربرکت ربیع الاول و هفته وحدت، بسیجیان و رزمندگان گردان۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل شهید اکبر محرابی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام پیش رو میلاد با برکت حضرت رسول اکرم(صل الله علیه و اله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) با خانواده معزز این شهید دیدار و گفتگو کردند.

این فرمانده افزود: شهدا و خانواده معزز شهدا موجب برکت و چشم و چراغ جامعه هستند و یکی از خواسته های مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)دیدار وسرکشی از خانواده های معزز شهداست که در فرمایشات و رفتارمقام معظم  رهبری (حفظه الله)نمود عینی داشته و دارد .

وی افزود:شهدا در ایام غبار آلود فتنه ها همچون چراغ راهی مسیر روشن را نمودار می‌سازند و میتوان سیره آنها را از طریق مطالعه وصایا و خاطرات و ارتباط قلبی با آنها آموخت و سرلوحه زندگی قرار داد.

در ادامه این دیدار خانواده بزرگوار  شهید به بیان خاطراتی ازشهید پرداختند وجمع حاضر را به فیض رساندند

ارسال نظرات
پر بیننده ها