خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد:

ریشه حوادث اخیر، یکپارچگی ايران درحال پیشرفت را هدف قرار داد + تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین ترابی: این انقلاب ریشه در ماموریت فراتاریخی ملت ایران دارد تا جهان را برای موعود امم آماده کند.زمینه سازی حکومت جهانی مهدی موعود وعده الهی است.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۸۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ضمن تبريک هفته‌ فراجا گفت: حوادث اخیر یک بار دیگر پرچم عزت، بزرگی، شرف و کرامت نیروی انتظامی را در جلوی چشم مردم بالا برد؛ بار دیگر مردم قدردان فرزندان برومندشان شدند.

وی افزود : همه اذعان دارند ریشه حوادث اخیر علیه یکپارچگی ایران در حال پیشرفت بود. ایرانی که درحال تبدیل شدن از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی است.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به نقش‌ ایران در حوادث اخیر خاطر نشان کرد: این انقلاب ریشه در ماموریت فراتاریخی ملت ایران دارد تا جهان را برای موعود امم آماده بکند.زمینه سازی حکومت جهانی مهدی موعود وعده الهی است که ملت ایران در کتب شیعه و سنی در پیشگامی دانش و پیشرفت ذکر گردیده است.

امام جمعه گنبد اظهار داشت: ما نباید با دشمنان امنیت با تسامح برخورد کنیم. باید از قرارگاه های ضد فرهنگی خارجی که در ذهن جوانان ما فضای پوچ و غیرواقع ایجاد می‌کنند و گروه های منافق که مرد و زن مارا زمانی ذبح می‌کردند انتقام بگیریم.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد : از طرف خانواده شهدا و ملت ایران از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با آسیب زنندگان به اموال‌ عمومی برخورد شود و حقوق ضایع شده ملت از آنان مصادره شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها