مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:

شهادت نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است

اکبر پور باتاکید بر این مطلب که فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران سند افتخار میهن اسلامی است گفت: خانواده شهدا با تربیت فرزندان برومندی که نثار اسلام می کنند حق بزرگی بر گردن انقلاب و جامعه اسلامی دارند.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۱۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان، ریگی و محمد امین عارف که در اغتشاشات هفته گذشته به همراه چهار تن دیگر از نیروهای امنیتی و بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند از مقام والای این شهدا ء تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در حاشیه این دیدارها در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تبریک و تسلیت شهادت این دو شهید مدافع امنیت اظهار داشت: شهدا از خون خود برای امنیت مردم و عزت نظام گذشتند و امروز این عزت و افتخاری که نظام و انقلاب دارد به برکت و عظمت خون شهدا است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهدا برای شهادت انتخاب می‌شوند، این که شخصی به صورت خودجوش و داوطلبانه سال‌ها برای حفظ امنیت تلاش می‌کرده و جانش را در دفاع از کیان اسلامی فدا کرده است، یقین بدانید، انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور خاطر نشان کرد: شهادت نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است که مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد، چرا که ریشه در قدرت، قوت، صبر، استقامت، مبارزه با کفر، انسجام، آخرت خواهی و ظرفیت بالا دارد و این عوامل در مجموع، مقاومت جامعه را بالا برده و اجتماعی را متحرک و پویا و سازنده می سازد.

وی ادامه داد: شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می کنند به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند و هر جامعه ای که افراد آن این گونه باشند، مشمول رحمت و نصرت خداوند هستند، و دیگر شکست نخواهند خورد که: «ان ینصرکم اللّه فلا غالب لکم؛ اگر خدا یاریتان کرد، دیگر کسی بر شما غلبه نمی کند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان، اتفاقات اخیر را برنامه‌ از پیش تعیین شده دشمنان انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: هرگاه دشمن و عوامل مزدور واذناب آنان کوچک‌ترین فرصتی پیدا کرده، با تمام توان برای آشوب و ناامنی در سطح کشور به ویژه استان مرزی سیستان و بلوچستان تلاش کرده‌اند؛ اما خوشبختانه به واسطه بصیرت و هوشیاری و آگاهی مردم، توطئه‌های آنان نقش بر آب شده است.

این مسئول گفت: خانواده شهدا با تربیت فرزندان برومندی که نثار اسلام می کنند حق بزرگی بر گردن انقلاب و جامعه اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران سند افتخار میهن اسلامی است، تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

 اکبر پور، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(حفظه الله ) درباره مردمان این خطه از میهن اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به فرموده امامین انقلاب و سایر بزرگان، ماندنی است تا ان شاء الله پرچم آن به دست صاحب اصلی برسد.

شایان ذکر است؛شهیدان امنیت ریگی و محمد امین عارف، در جریان مقابله با اغتشاشات اخیر در شهر زاهدان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه درسپاه برای هریک از شهدا پیام جداگانه و مکتوب فرستادند که تقدیم خانواده معزز شهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار