جشنواره رسانه‌ای «تبریز ما» به ایستگاه آخر رسید

تبریز- دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای -پژوهشی «تبریز ما» با اشاره به پایان داوری آثار ارسالی به دبیرخانه اعلام کرد: آیین اختتامیه این رویداد رسانه‌ای، شنبه آینده، بیست و سوم مهر ماه، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۸۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر دهقان روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع ۱۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «تبریز ما» ارسال شده بود، افزود: داوری آثار در دو بخش رسانه ای و پژوهشی در محورهای اقتصاد شهری، عدالت شهری، حاشیه نشینی و بافت فرسوده، شهرسازی و معماری و ... انجام گرفته و نفرات برگزیده در آیین اختتامیه، معرفی و تجلیل می شوند.

وی اضافه کرد: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای - پژوهشی «تبریز ما» با حضور اعضای شورای شهر تبریز، مدیران شهرداری و اهالی فرهنگ و رسانه برگزار می شود.

دهقان با اشاره به اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از بیش از ۳۰ رسانه بود، ادامه داد: برای دقت در انتخاب نفرات برتر، هیات انتخاب و اعضای هیات داوران جشنواره، آثار ارسالی به دبیرخانه را در ۲ نوبت و با دقت تمام، تعیین شاخص های عمومی و اختصاصی برای هر قالب خبری، بررسی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای - پژوهشی «تبریز ما»، زمینه ساز تداوم این رویداد رسانه ای با قوت بیشتر در دوره های بعدی و ایجاد بستر لازم برای تعامل هر چه بیشتر فعالان رسانه ای با مدیریت شهری و شورای شهر تبریز باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار