خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس در نطنز

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در بخش امامزاده بادرود

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنزضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ، پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در بخش امامزاده بادرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۸۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنزضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ، پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در بخش امامزاده بادرود افتتاح شد.

شبانی زاده  در آیین افتتاحیه این پایگاه، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در مکتب حاج قاسم سلیمانی سه موضوع اخلاص در عمل، شجاعت و ولایت مداری خیلی برجسته است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز افزود: قطعا افتتاح یک پایگاه در یک مجموعه باید منشاء تحولاتی شود انتظار ما از افتتاح یک پایگاه در منطقه، ایجاد تحول در منطقه است برقراری نظم و امنیت از اولویت های اصلی این امر است ، احصاء درد، رنج و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و مطالبه گری درست در جهت حل مشکلات است.

شبانی زاده با اشاره به اینکه خط قرمز سردار حاج قاسم سلیمانی، ولایت گرایی و انقلابی مداری ایشان بود، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در عراق و سوریه محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی داشت و بیشتر جوانان دلباخته رشادت ایشان بودند و در هرکجا که صحبت از شجاعت است نامی از ایشان نیز برده می شود و در هیچ کجای از دنیا، سابقه ندارد که فردی پیکرش را با این شکوه و جلال تشییع کنند، که این خود نشان از شجاعت و دلاوری، این شهید گرانقدر است.

وی  تصریح کرد: خوشا به حال شما بسیجیان عزیز که نام پایگاهتان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است لذا وظیفه شما، باید پیمودن راه و هدف این شهید در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... باید باشد.

سرهنگ پاسدار شبانی زاده با بیان تقدیر و تشکر از بانیان تاسیس و راه اندازی این پایگاه مقاومت اظهار داشت: در این پایگاه، کارهای جهادی را پر رنگ‌تر کنید و همچنین تشکیل حلقه های صالحین، معرفتی و تربیتی را در اولویت قرار دهید که اگر در زمینه های تربیتی خوب کار شود اثرهای خوبی را برای منطقه خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار