یکی از تکالیف مهم خبرنگاران، پرده برداشتن از چهره واقعی منافقان داخلی و نوکران اجیر شده است

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از تلاش‌های مجدانه خبرنگار خبرگزاری بسیج با در شهرستان هیرمند تجلیل و فدردانی شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۱۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند،سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند، در مراسم یادواره شهدای شهرستان هيرمند، در حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های مجدانه برادر بسیجی سیدحسین قدس‌نیا، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج، به جهت همکاری تنگاتنگ با این ناحیه مقاومت و انعکاس شفاف و صریح برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران و همچنین همکاری و مشارکت در انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس،  تجلیل و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تأکید بر حساسیت کار فعالان عرصه خبررسانی و اصحاب رسانه، با تقدیر از تلاش‌های خالصانه و اقدامات ارزشمند و تمامی خبرنگاران سخت‌کوش و دغدغه‌مند، که بدون هیچ گونه چشمداشتی، و با همتی غیر قابل وصف، و با کمترین تجهیزات، نسبت به انعکاس شفاف و صحیح اتفاقات جامعه اقدام می‌کنند، به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از تکالیف مهم و راهگشای همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای پرده برداشتن از چهره واقعی منافقان داخلی و نوکران اجیر شده دشمنان کینه توز نظام اسلامی است.

وی افزود: خوشبختانه در اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر، رسانه‌های انقلابی و خبرنگاران سخت‌کوش و انقلابی از این آزمون سرنوشت‌ساز سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام اکبر پور بیان کرد: مردم به وضوح خطر خبرگزاری‌های زرد، و شبکه‌های اجتماعی وابسته به دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی را احساس نمودند، و امیدواریم شورای عالی امنیت ملی و دستگاه قضایی در این زمینه گام‌های مهمی بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار