خبرهای داغ:
امام‌جمعه لامرد:

قوه قضائیه با مسببان برهم زننده نظم جامعه برخورد کند

خطیب جمعه لامرد گفت: دفاع مقدس ما وسیله عزت ما بود و در مقابل دشمن نباید فراموش شود که حفظ این گنجینه عظیم نیاز به ملزوماتی دارد که باید به آن توجه جدی کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۲۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام شیخ علی حسین‌زاده امام‌جمعه لامرد در خطبه دوم نمازجمعه این هفته لامرد ضمن تسلیت رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام مهربانی‌ها امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: هدایت بشر به سمت سعادت دنیوی و اخروی، اصلی‌ترین مأموریتی است که به واسطه رسول باطنی و رسولان ظاهری صورت می‌گیرد.

وی افزود: عقل، به عنوان رسول باطنی است و انبیاء و اوصیا و همچنین ائمه اطهار علیهم‌السلام ما به عنوان رسولان ظاهری هستند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده در بخشی دیگر از سخنان خود در خطبه‌های امروز نمازجمعه لامرد تصریح کرد: باید هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و به پیشکسوتان جبهه و جنگ احترام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون بچه‌های جبهه و جنگ هستیم و نباید فراموش کنیم که دفاع مقدس ما گنجینه عظیمی از مسائل مختلف و حوادث تلخ و شیرین است.

خطیب جمعه لامرد گفت: دفاع مقدس ما وسیله عزت ما بود و در مقابل دشمن نباید فراموش شود که حفظ این گنجینه عظیم نیاز به ملزوماتی دارد که باید به آن توجه جدی کرد.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده گفت: توجه به تبیین اهمیت و الزام تکریم و بزرگداشت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، تشریح چرایی و چگونگی وقوع دفاع مقدس، برجسته سازی نقش شگفت‌انگیز امام خمینی(ره) در فرماندهی و هدایت جنگ از مهم‌ترین ملزوماتی است که توجه جدی همگان را می‌طلبد.

وی به حضور شگفت‌انگیز مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین یک پدیده تمدن‌ساز است و حرکت اربعین به سمت تعالی و تمدن‌سازی شروع شده است و این حرکت در ظهور نیز دخالت دارد. وی ضمن تشکر از خادمین مواکب، از همه مردم و خیراندیشان در برپایی این مواکب که به صورت نقدی و اهدای کالا و نذورات زحمت کشیده‌اند نیز تقدیر کرد.

خطیب جمعه لامرد به اتفاقات چند روز گذشته در چند شهر کشور اشاره کرد و گفت: اگر انقلاب سرزنده نبود، این همه دشمن نداشت و دو نشانه دشمنی سرسختانه دشمنان در این ۴۳ سال و دوستی آحاد مردم با این نظام، نشان از بالندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: روش واحد استکبار برای نشان دادن هجمه به این شجره طیبه در هر جریان و حادثه‌ای خود را نشان می‌دهد که این نشان از خباثت و پلیدی دشمن است و مردم باید هوشیار باشند.

امام‌جمعه لامرد گفت: دشمن زخم خورده است و ما حرف شهید بهشتی(ره) را تکرار می‌کنیم و می‌گوییم که ای دشمن از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

وی ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم تا رسیدگی فوری و بی‌اغماض با این مسئله و برخورد با همه عوامل دخیل در این آشوب‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام حسین زاده تأکید کرد: متأسفانه بعضی از عمامه به سرها که نان امام زمان(عج) را خورده‌اند، امروز بعضی حرف‌ها را می‌زنند که باید خجالت کشید و باید گفت که این حرف‌های شما ترویج بدحجابی است.

وی افزود: آقایی که به عنوان مرجع تقلید عمامه سیاه به سر داری و خودت را مرجع تقلید معرفی میکنی، این چه حرفی است که بر زبان جاری می‌کنی؟

وی گفت: آقایان مجمع مدرسین که کنار حضرت معصومه(س) نشسته‌اید، آقای پسر شهید، آقای نماینده مجلس، چرا حرف‌های نسنجیده و مشخص نشده می‌زنید و قوه قضائیه باید بی‌اغماض برخورد کند.

وی با طرح این سوال که بالاخره حرکت بعضی افراد تشویش اذهان عمومی است یا خیر، خاطرنشان کرد: لامرد همیشه مدافع ولایت بوده و خواهد بود.

به گزارش بسیج، مردم ولایت‌مدار و انقلابی لامرد پس از اقامه نماز جمعه با حضوری گسترده در راهپیمایی باشکوه از مصلای الغدیر تا میدان شهدای این شهر، حرکت زشت و ناپسند مخلان و برهم زنندگان نظم جامعه را محکوم کردند و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر دستگاه قضا با این افراد شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار