خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت:

برگزاری ۱۴۶ برنامه و ۴۲ برنامه شاخص با شعار "ما مقاوم هستیم" در هفته دفاع مقدس

سرهنگ خسروی گفت: ما به تاسی از فرهنگ عاشورا، هر ساله برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس را تکرار می کنیم تا در دل و ذهن نسل هایمان نهادینه شود
کد خبر: ۹۴۵۷۹۲۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

سرهنگ پاسدار عباس خسروی فرمانده سپاه مینودشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع و ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: ما به تاسی از فرهنگ عاشورا، هر ساله برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس را تکرار می کنیم تا در دل و ذهن نسل هایمان نهادینه شود که نبرد ما با دشمن نبرد حق علیه باطل بوده و ما از دین، ناموس و خاک وطنمان دفاع کرده ایم و در مقابل ظلم یزدیان زمان سر تسلیم فرود نیاوردیم و این راه را به مدد الهی تا آخر ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه مینودشت اذعان داشت: در همین راستا و در هفته دفاع مقدس ۱۴۶ برنامه و ۴۲برنامه شاخص در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

خسروی در پایان ضمن اشاره به شعار محوری "ما مقاوم هستیم" اظهار داشت: یادواره شهدا، رژه خودرویی، تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثار گران، خاطر گویی رزمندگان دفاع مقدس در فضای مجازی و پخش از کانال های شهرستانی، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و  غبارروبی آستان مقدس شهیدان و ... از مهمترین برنامه های گرامیداشت ۴۲ سالگی دفاع مقدس در شهرستان مینودشت می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها