خدمت رسانی کارمندان اداره کل استاندارد به عزاداران حسینی در زاهدان

کارمندان بسیجی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در موکب شهیدان بهمنی به جاماندگان از پیاده روی اربعین در زاهدان خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۵۱
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با چهلمین روز از شهادت امام حسین(ع) و ۷۲ تن از شهدای واقعه عاشورا، حضور پر شور فرمانده و تعدادی از شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد استان در مراسم نمادين لشکر امام حسين(ع) و جاماندگان اربعين حسيني که براي ابراز ارادت به سرور و سالار شهيدان از مزار شهداي زاهدان تا کهف الشهدا برگزار شد شرکت کردند.

مجید جلالی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها ترویج فرهنگ عاشورایی، ایثار، شهادت و همچنین آشنایی نونهالان با اهل بیت(ع) و شناخت زندگی پیامبران و امامان(ع) دانست۔

وی تصریح کرد: بسیجیان این اداره کل با بر پایی موکبی به نام پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد استان در مسیر پیاده روی، تداعی کننده پیاده روی اربعین حسینی شدند.

گفتنی است، در این ایستگاه توزیع آب معدنی، خرما و همچنین مراسم معنوی زیارت و تبرک پرچم گنبد ابا عبدالله الحسین (ع) برای شرکت کنندگان در این راهپیمایی برگزار و در ادامه همین مراسم معنوی در نقطه صفر مرزی برای زوار پاکستانی انجام گردید۔

ارسال نظرات
آخرین اخبار