مراسم اربعین تبدیل به مانور قدرت جهان اسلام شده است

‎مدیر بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: پیاده‌روی اربعین نماد ارادت به امام حسین(ع) به شمار می‌رود،حضور برادران اهل تسنن و حتی غیرمسلمانان در راهپیمایی اربعین نشان از عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین(ع) و محوریت آن حضرت دارد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۳۱
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

 ‎پوریا یاسینی، مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان در گفت وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج رسانه در راستای انعکاس باشکوه مراسم  اربعین حسینی، گفت: مراسم اربعین تبدیل به مانور قدرت جهان اسلام شده است و این حرکت خودجوش به مسلمان اقتدار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نماد ارادت به امام حسین(ع) به شمار می‌رود، افزود: این مراسم تنها به شیعیان محدود نمی‌شود و تمام عاشقان حسینی از سراسر دنیا به هر دین و مذهبی در آن شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضور برادران اهل تسنن و حتی غیرمسلمانان در راهپیمایی اربعین نشان از عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع) و محوریت آن حضرت دارد.

یاسینی با اشاره به نقش روایت گری اصحاب رسانه از مسیر پیاده روی اربعین حسینی، گفت: در مراسم اربعین حسینی شاهد شکل‌گیری صحنه‌های نابی هستیم که باید به اطلاع دیگران برسد.

وی با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای کشور در راستای بیان حقیقت مراسم اربعین حسینی وظیفه سنگینی دارد، اظهار داشت: این مراسم به درستی به نماد آمادگی مسلمانان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است، بنابراین اطلاع‌رسانی آن نیز باید باشکوه باشد.

یاسینی از تمام اصحاب رسانه استان دعوت کرد تا در قالب های عکس، یادداشت، دلنوشته و پادکست؛ روایت خود از مسیر پیاده روی اربعین را به آدرس safirane.hosseini ارسال کنند، موارد ارسالی در قالب گزارش مسیر پیاده روی اربعین در سایت http://www.basijrasaneh.ir منتشر می شود، همچنین با انتخاب داوران، از میان آثار ارسالی، جوایزی به نفرات برتر اهدا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار