یادداشت

بایکوت رسانه ای بزرگترین راهپیمایی جهان/آشکار شدن وحدت اسلامی در پیاده روی عظیم اربعین

این حرکت عظیم جهانی باعث ناراحتی دشمنان شده و حتی حاضر به انعکاس خبری آن نیستند و سعی بر کمرنگ کردن و بایکوت خبری این پیاده روی عظیم را در رسانه های خود دارند .
کد خبر: ۹۴۵۶۷۷۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،همه ساله از اول تا بیستم ماه صفر شیعیان از گوشه و کنار جهان به عشق حسین بن علی راهی کربلا می شوند آنان  این روزها خود را به سرزمین کربلا می رسانند تا اربعین سید و سالار شهیدان را به یاد قافله سالار اسرا  پیاده  روی کنند

پیاده روی اربعین حرکتی است که  از دل شیعه به بیرون تراوش کرده  و منبع عظیم انرژی شده است که با گذشت 1400 سال هنوز مردم به یاد سید سالار شهدا و اسرا گاها با پای برهنه مسیر طولانی را با عشق طی می کنند

مسیر پیاده روی طولانی و همراه با سختی و مشقت است ، ازدحام جمعیت باعث ایجاد صفهای طویل در مکانهایی که خدمت رسانی می کنند شده، گرمای بالای 40 درجه تاب و توان از آدمی می رباید ولی  این عشق است که سال به سال حضور این عشاق را از گوشه و کنار به این منبع انرژی  بیشتر می کند.

گرمای دلدادگی به گرمای هوا می چربد و تحمل سختی را بر زائران آسان می کند  این همان عنصر عشق است که باعث تحمل این چنین سختی هایی می شود.

این حرکت عظیم جهانی باعث ناراحتی دشمنان شده و حتی حاضر به  انعکاس خبری آن نیستند و سعی بر کمرنگ کردن و بایکوت خبری این پیاده روی عظیم را در رسانه های خود دارند .

همان رسانه هایی که اگر تعدادی به هر دلیل در کوچکترین نقطه ایران جمع می شدند را چنان پوشش خبری می دادند و با آب و تاب از آن خبر تولید می کردند که خواننده و یا شنونده خبر،  جمعیت چند صد نفری را در ذهن خود تداعی می کرد و ایران را کشوری نا امن جلوه می داد ولی حالا چنین حضوری را بایکوت خبری کرده اند و احساس خطر می کنند.

آنان حتی از خدمت رسانی به زائرین دست بر نداشته و در مسیر پیاده روی  در برخی از نقاط مزدوران منافقین و تشیع انگلیسی موکب هایی را ایجاد کرده اند تا حرکت بزرگ مردمی عراق و ایران  را به حاشیه بکشانند اما هوشیاری زائران سبب شده است که  موکب های آنان بی رونق شود.

این حرکت مردمی و با دلخواستگی مردم رخ  داده و دولتها تنها نقش تسهیل گری را دارند که الحق و الانصاف بهترین خدمات را در اربعین امسال شامل ممهور شدن فوری گذرنامه ها، برگ تردد ویژه اربعین، سهولت عبور از مرزها ، حتی ارسال اتوبوس از ایران به بعد از  مرز، بعد از بسته شدن مرز به علت نبود امکانات در کشور عراق نشان از مدیریت صحیح دو دولت عراق و ایران دارد.

آری پیاده روی اربعین با آن حالات عجیب معنوی و عاطفی، علاوه بر آن که زمینه یأس و ناامیدی کفار و منافقان و هواداران آن ها را فراهم می سازد، در تشدید وحدت و عزت مسلمین به خصوص شیعیان نیز بسیار اثرگذار است و به حول و قوه الهی و عنایات اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) به انسجام و اقتدار هرچه بیشتر شیعه در دنیای کنونی می انجامد. ایلاقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار