بیش از ١٢٠٠ تن کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان وبلوچستان توزیع شده است

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از آغاز طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر تاکنون یک هزار و ٢٢٠ تن کالا تأمین و بمنظور تهیه نذورات در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۵۶۳۵۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد مهدی اکبری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در نشست امنیت غذایی استان گفت: از آغاز طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر تاکنون یک هزار و ٢٢٠ تن کالا تأمین و بمنظور تهیه نذورات در سطح استان توزیع شده است.

محمد مهدی اکبری افزود: کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ منجمد میباشد که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم وصفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت ها و تشکل های مذهبی، مساجد و موکب های داخلی و برون مرزی قرار گرفته است .

وی تصریح کرد: هیئات مذهبی در سطح استان می‌توانند به سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان مراجعه و میزان کالاهای مورد نیاز خودرا اعلام و پس از هماهنگی، کالاهای خود را از مباشرین اعلام شده در سطح شهرستان ها تأمین کنند.

گفتنی است، در این نشست مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی، معاون اصناف و صمت،نمایندگان اداره کل پشتیبانی امور دام، غله ، دامپزشکی و بازرس کل ، معاون صنف پروتئین ولبینیات استان حضور داشتند

ارسال نظرات
آخرین اخبار