وی تصریح کرد: توطئه‌های دشمن با هدف از داخل تهی کردن بخش خصوصی است تا بتواند در سایه ترفندهای خود بخش خصوصی کشور را از کار بیندازد.

وی با تاکید بر اجرایی شدن اصل ۴۴ توسط بخش خصوصی در کشور گفت: دفاع همه جانبه بسیج از بخش خصوصی امین و صالح، از وظایف مهمی است که اتاق بازرگانی نیز در تحقق این وظیفه نقش مهمی دارد.

رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور از بخش خصوصی به عنوان بزرگراه تولید و تجارت یاد کرد و افزود: دفاع از کیان کشور و امنیت اقتصادی نظام اسلامی موجب خواهد شد تا فضا برای سرمایه‌گذاری و فعالان اقتصادی هموار شود و چرخ‌های تولید شتابان تر به حرکت درآید.

وی بیان کرد: حضور تیم‌های فنی و مهندسی در سایر کشورها به منظور توسعه و گسترش تجارت از کارکردهای بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور و راه‌اندازی بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور مقدمه تشکیل بسیج جهانی مدنظر امام راحل است تا بسیج بتواند در دنیا قدعلم کند.

حسن‌پور وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر بسیج تجار و فعالین اقتصادی در سوریه به منظور فراهم کردن زمینه حضور حداکثری فعالان اقتصادی در این کشور، افزود: بسیج به دنبال حفظ منافع ملی کشور است و برای حفظ منافع ملی از تمامی ظرفیت‌ها و توان خود در ابعاد گوناگون استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام