فرمانده سپاه کربلا در گفتگو در بسیج:

خروجی اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها،دانشجوی تراز انقلاب است

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: خروجی اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها، تربیت دانشجوهای تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۳۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی و هم افزایی اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها با حضور سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و مدیران و روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران برگزار شد.

خروجی اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها،دانشجوی تراز انقلاب است

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به اهداف این هم اندیشی گفت: سند اجرای اسلامی شدن دانشگاه ها از سال 92 به دانشگاه ها ابلاغ شده که یک سند ارزشمند مبتنی بر زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه خروجی اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها، تربیت دانشجوهای تراز انقلاب است، افزود: اهتمام همه دانشگاه ها در دولت سیزدهم ، برای اجرای کامل این سند در همه ابعاد پژوهشی،آموزشی،مدیریتی و فعالیتهای فرهنگی و تربیتی است.

سردار مسلمی درادامه تعامل، همفکری و هم افزایی بین مدیران و مسئولان دانشگاه را مهم ترین عامل در اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها بیان و اضافه کرد: با بهره گیری از اساتید مجرب در این هم اندیشی،در تلاش هستیم تا در امسال و سال آینده سطح دانشگاه هایی مازندران را به آنچه که در این سند آمده، برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار