خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد

اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در ۹۱ مدرسه استان همدان /فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: طرح شهید«بهنام محمدی» که از سه سال پیش در حال انجام است امسال در ۹۱ مدرسه استان همدان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۱۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کاظم مظاهری در بازدید از اردو‌های طرح هجرت دانش‌آموزان حوزه بسیج دانش آموزی شهیده گروسیان همدان اظهار کرد: در استان همدان ۳۰۰ گروه جهادی فعال داریم که در شهرستان همدان همزمان ۳۰ مدرسه با بسیج سازندگی ناحیه همدان در دستور کار رنگ‌آمیزی و زیباسازی داریم.

وی عنوان کرد: هر گروه جهادی را ۱۰ تا ۳۰ نفر را تشکیل می‌دهند که به نسبت نوع فعالیت، کار انجام می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: اردو‌های جهادی از ۱۰ سال پیش به صورت سازمانی شکل گرفته و در دستور کار جدی بسیج و سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم و مدارس کم برخوردار قرار دارد.

وی گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» که از سه سال پیش در حال انجام است امسال در ۹۱ مدرسه استان همدان در دستور کار قرار داریم که بحث تربیتی را در مدارس تقویت کنیم.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهیده گروسیان همدان نیز در ادامه عنوان کرد: اردوی هجرت دانش‌آموزی طی ۱۰ روز با حضور دانش‌آموزان توانمند در زمینه طراحی و نقاشی در آموزشگاه ۱۵ خرداد شهرک ولیعصر، از مدارس محروم شهر همدان برگزار می‌شود.

مهر موحد افزود: دانش‌آموزان با حضور در اردو‌های طرح هجرت به مرمت و رنگ آمیزی و زیبا سازی مدرسه می‌پردازند تا بتوانند محیط مناسبی برای دانش‌آموزان این منطقه و آموزشگاه فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار