خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد

اجرای طرح تابستانی شوق رویش، اوقات فراغت در همدان

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از اجرای طرح تابستانی شوق رویش، اوقات فراغت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۰۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

احمد مطلبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان مسئله مهمی است که می‌توان آن را منشأ شناخت و به رسمیت شناخته شدن دوران جوانی و هویت دانست.

وی با بیان اینکه استفاده صحیح از اوقات فراغت بر زندگی فرد و هم بر جامعه تأثیر مثبت خواهد داشت، عنوان کرد: با هدف فعال کردن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و کارآفرینی، شناسایی و بکارگیری جوانان و داوطلبان توانمند جمعیت در امر تدریس و...، باروری و شکوفایی استعدادها و رشد و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتارهای اجتماعی جوانان و نوجوانان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح اطلاع‌رسانی و هماهنگی با ادارات و نهادها و اعضا به عمل آمده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده اعضا در برنامه‌های مختلف از جمله کلاس کمک‌های اولیه، کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، مشاوره، سواد رسانه ای و....شرکت کردند.

وی مطرح کرد: یادواره شهید گرانقدر شهید سلگی با حضور مسئولین ارشد شهرستان توسط کانون جوانان برگزار شد.

مطلبی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت برای ارتقا نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان کانون‌های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار