میزبانی مردم محروم بخش ایرندگان از مدیران جهادی

میزخدمت جهادی حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس سپاه شهرستان خاش در مسجدجامع شهر ده رئیس مرکز بخش ایرندگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۵۲
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس سپاه شهرستان خاش گفت: در این میز خدمت فرماندار، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ، بخشدار، شهردار ده رئیس ، شورای اسلامی بخش، مدیر مخابرات، مدیر کمیته امداد ،مدیرمنابع طبیعی ، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، رییس مرکزبهداشت شهرستان، مدیردامپزشکی مدیر آموزش و پرورش ، و همچنین معاونین ادارات برق، آبفا، جهادکشاورزی و... حضور فعال و پویا داشتند.

سروان پاسدار روح اله شجاعی بیان داشت: با توجه به اینکه قبل از برپایی این میزخدمت مشکلات روستاها و مرکز بخش توسط حوزه بسیج مساجد و محلات واقع بخش و همچنین ارتباط تلفنی دهیاران و شوراها با حوزه بسیج ادارات احصاء گردیده بود لیکن نمایندگان هر روستا دقایقی را به بیان مطالبات روستاها و بخش پرداختند .

شجاعی ادامه داد: پس از بیان مشکلات هر اداره در مقام اعضای شورای اداری و مردم به تک تک سوالات جواب داده و قول مساعدت و پیگیری جهت رفع برخی مشکلات را دادند.
 
صاحب گل صالح، فرماندار شهرستان خاش گفت: نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه تلاش و حمایت دولت مردمی سیزدهم به ارتقای شاخص های زیربنایی و زیرساختی و افزایش ضریب بهره مندی مردم در مناطق محروم قابل تحسین است.

وی افزود: در این هفته علاوه بر تقدیم پروژه های خرد و کلان خدماتی، عمرانی، آموزشی، زیرساختی و...به مردم شریف منطقه، دیدار و ملاقات با علما و روحانیون و معتمدین، متنفذین و عموم مردم، توفیق تبیین و تشریح خدمات دولت به مردم و پاسخگویی سوالات و رسیدگی مطالبات به حق آنها در میزهای خدمت جهادی حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه حاصل شد

این مسئول با اشاره به احادیثی از حضرت علی(ع) در زمینه خدمت به مردم که میفرمایند در رفتار با مردم صبور و باحوصله باشید و رفع مشکلات آنها کم حوصلگی نکنید، ادامه داد: مسئولین در کنار مردم در جهت مرتفع نمودن مشکلات تلاش میکنند اما مردم هم باید در کنار دولت و در حد توان با مشارکت و همراهی و ارايه راهکارهای سازنده یاریگر خادمین نظام باشند چرا که با تمام اقدامات انجام شده تا رفع محرومیت و رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله داریم.

فرماندار خاش بیان کرد: گستره وسیع بخش ایرندگان، جمعیت پراکنده و...خدمت رسانی را کمی سخت تر نموده اما مسئولین باید در راستای توسعه زیرساخت‌های این بخش پیگیری مطالبات مردم و استفاده از ظرفیت خوب مردمان این منطقه، علمای بزرگوار، ریش سفیدان، جوانان و...بر تلاش خود بیفزایند.

صالحی ادامه داد: سرمایه گذاری افراد بومی و تحصیلکرده همین منطقه در رشد و توسعه زیرساخت هاراه محور توسعه/ اجرای اقدامات مهمی در بحث احداث راههای ارتباطی از جمله جاده مهرستان به ایرندگان، تلاش در خودکفایی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ایجاد درآمد پایدار، ارائه اقدامات انجام شده در رفع نوسانات برق و لزوم پیگیری های بعدی، بهسازی و احیای قنوات و جبران خسارتهای بارندگی های اخیر،خط گاز رسانی شهر ده رئیس
در روزهای آتی اجرایی خواهد شد

در این میز خدمت بیش از ۵۰ نفر از ۱۰ روستای بخش ایرندگان حضور داشتند و مشکلات خود را از مدیران پیگیری کردند.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار