مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز:

تفرجگاه عون بن علی باید بیش از گذشته به مردم تبریز معرفی شود

تبریز- مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از رسانه ها خواست مجموعه تفرجگاه عون بن علی تبریز را به مردم معرفی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۴۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک دانش پناه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت های تفرجگاه عون بن علی، اظهارکرد: متاسفانه می توان گفت 80 درصد مردم تبریز محل تاریخی و تفریحی آشنایی چندانی ندارند.

وی افزود: افرادی هم که از این محل استفاده می کنند مردمی هستند که شناختی از این مجموعه دارند و اغلب هم مهمانان خودشان را هم برای بازدید از آن دعوت می کنند و عموم مردم از وجود این محل و امکانات و بخش های مختلف آن آشنایی چندانی ندارند.

دانش پناه از رسانه ها خواست در تولیدات رسانه ای خود بیشتر به این مجموعه پرداخته و امکانات و بخش های تفریحی گردشگری آن را به مردم معرفی و از آن ها دعوت کنند تا از این محل بازدید و استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از۳۰۰ هزار درخت در ۸۰۰ هکتار از عون بن علی، اشاره و اظهار کرد: آبیاری این درختان از طریق چهار چاه واقع در تبریز و با پمپ های قوی انجام می شود و متاسفانه عده ای با دیدن چند درخت خشک فریاد می کنند که از آن ها به نحو مطلوب نگهداری نمی شود.

تفریگاه عون بن علی تبریز باید بیش از گذشته به مردم معرفی شود

دانش پناه اضافه کرد: در طبیعت عادی است که برخی از درختان بنا به عللی خشک و یا آفت زده باشند و این علت خشکی درختان نبوده و مناظر طبیعی این محل نشانگر سرسبزی آن است.

وی همچنین به برخی شایعات در خصوص ناامن بودن تله کابین اشاره و بیان کرد: این بخش از تفرجگاه هم همانطور که مشخص است فعال بوده و از نظر فنی توسط کارشناسان این امر و اداره استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد.

دانش پناه وجود امامزاده، یادمان شهدای گمنام، دریاچه مصنوعی، تله کابین، باغ وحش و .... را از بخش های مختلف مجموعه تفریحی فرهنگی عینالی نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار