استاندار سیستان و بلوچستان:

چرخه اقتصادی با وجود تحریم ها در سیستان و بلوچستان از کار نیافتاده است

مدرس خیابانی گفت: حضور رزمندگان قرارگاه قدس در ایجاد امنیت پایدار که مسئله مهم برای ایجاد و توسعه اقتصاد است, توانستیم برای 8 هزار نفر از مردم استان در معادن و صنایع دیگر ایجاد شغل نماییم .
کد خبر: ۹۴۵۴۶۵۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده و جمعی از فرماندهان و مسولین ارشد قرارگاه منطقه ای قدس نزسا با استاندار سیستان و بلوچستان بمناسبت هفته دولت دیدار کردند.

سردار کرمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شهدای شاخص دولت گفت: دولت سیزدهم کارهای جهادی بسیاری در رفع محرومیت زدایی و حل مشکلات در نقاط مختلف کشور انجام می دهد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و همواره در شرایط سخت و دشوار کنار مردم ایستاده است و این را در سفر های استانی ریاست محترم جمهوری میتوان دید.

حجت الاسلام و المسلمین بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس نز سا ضمن گرامیداشت هفته دولت از استاندار سیستان و بلوچستان و معاونین ایشان بخاطر تلاش های بی وقفه و شبانه روزی برای رفع چهره محرومیت در استان تقدیر کرد و گفت: تلاش های دولت سیزدهم در عرصه خدمات و یاری رساندن به محرومین مصداق جهاد فی سبیل الله است.

وی افزود: سفرهای استانی ریاست جمهوری به مناطق مختلف کشور خود بیانگر دلسوزی و احساس مسئولیت دولت نسبت به تمامی مسائل و دغدغه های مردم است که انشاالله با کمک دولت و یاری خداوند متعال مشکلات کشور حل و از آنها عبور خواهیم کرد .

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن قدر دانی از حضور فرماندهان ارشد و مسئولین قرارگاه قدس نز سا بیان کرد: اگر حضور شما دلاور مردان در این استان نباشد امنیت پایدار نبوده و مشکلات مردم چند برابر میشود و نمیتوان کاری را از پیش برد.

وی افزود: این تلاش های مجاهدانه و بی منت شما در همه عرصه های امنیتی و خدمات رسانی به مردم باعث دلگرمی عموم آحاد جامعه شده است .

حسین مدرس خیابانی استاندار  سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در این استان اهم از پروژه های آبرسانی جاده سازی و اشتغال برای مردم و چندین طرح عمرانی دیگر در استان بیان کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم ها ما چرخه اقتصاد در این استان را از کار نینداختیم و با توکل بر خدا و حضور رزمندگان قرارگاه قدس در ایجاد امنیت پایدار که مسئله مهم برای ایجاد و توسعه اقتصاد است, توانستیم برای 8 هزار نفر از مردم استان در معادن و صنایع دیگر ایجاد شغل نماییم .

در پایان این دیدار لوح یادبودی از طرف فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به استانداری سیستان و بلوچستان اهدا شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار