خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

مدیران باید برای رضایتمندی مردم شبانه‌روز پای کار باشند

همدان-فرماندار کبودراهنگ گفت: همه مدیران باید شبانه روز پای کار باشند و در راستای رضایتمندی مردم که ولی نعمتان ما هستند قدم بردارند.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۲۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در جلسه شورای اداری بخش شیرین سو  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران در عرصه‌هاي مختلف به خدمت‌رساني به مناطق روستايي اظهار کرد: خوشبختانه در دوران انقلاب شكوهمند اسلامي شاهد تحولات زيربنايي و اساسي در مناطق روستايي بوده‌ايم و دولت مردمی وانقلابی سیزدهم  نيز در اين رابطه دستاوردهاي عظيمي را در یک سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن و ارتباط نزدیک با اقشار مختلف، از افتخارات دولت سیزدهم است، افزود: مهمترین دستاورد دولت بازگرداندن بدنه حاکمیت و نظام به ریل اصلی انقلاب است و ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، پاک دستی و فسادستیزی، صداقت و امیدآفرینی  از خصوصیات دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی است که در یک سال گذشته آن را به اثبات رسانده است.

فرماندار کبودراهنگ خاطرنشان کرد: همه مدیران باید شبانه روز پای کار باشند و در راستای رضایتمندی مردم که ولی نعمتان ما هستند قدم بردارند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه راه مواصلاتی یکی از عوامل موثر و مهم در توسعه مناطق به شمار می‌رود بنابراین باید تلاش کنیم که راه‌های اصلی و مواصلاتی بخش شیرین سو به غارعلیصدر  از وضعیت مطلوبی برخوردار باشند.

غلامی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار مطلوب در کمیته برنامه‌ریزی  امسال حرکت خوبی در بحث بهسازی در روستاها اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار