همزمان با هفته دولت

72 طرح عمرانی در تکاب افتتاح می شود

فرماندار تکاب گفت: ۷۲ طرح عمرانی، صنعتی، تولیدی، بهداشتی، آموزشی، کشاورزی و ورزشی با یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار طی هفته دولت در مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۷۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، اسماعیل حیدری آزاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت با بیان اینکه افتتاح همزمان این میزان طرح توسعه‌ای تاکنون در تکاب بی سابقه بوده است، اظهار کرد: آسفالت یک قطعه از محور تخت سلیمان - دندی به طول پنج کیلومتر، آسفالت محور روستایی بدرلو - چهارطاق به طول هفت کیلومتر، آسفالت معابر شهری تکاب و تخت سلیمان، مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن بیمارستان مهر امام علی(ع) و واحد بزرگ بوجاری و بسته بندی حبوبات و غلات از مهمترین طرح های قابل افتتاح هفته دولت است که برای تکمیل آنها ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت ۲۲ طرح عمرانی و زیربنایی در روستاهای بخش مرکزی و ۱۱ طرح عمرانی در روستاهای بخش تخت سلیمان تکاب شامل آسفالت و ساماندهی معابر، احداث پُل، کوچه تراشی و طرح هادی با ۶۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار تکاب با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم در رفع محرومیت و بهبود امکانات زیربنایی در روستاها، ادامه داد: چهار طرح مهم آبرسانی با ۲۱ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات دولتی در روستاهای «بادخرید»، «بابانظر»، «سبیل» و «گوی آغاج» این شهرستان اجرا شده که با حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، احداث شبکه توزیع به طول ۱.۵ کیلومتر و احداث خط انتقال به طول چهار کیلومتر موجب بهره مندی ۶ روستا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

محرومیت‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه و بهره مندی تکاب از خدمات زیربنایی در بخش‌های مختلف شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از طرح‌های مختلف توسعه‌ای هفته دولت در این شهرستان برای ۱۳۷ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار