تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سرپرست سازمان، بهمراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و فرمانده حوزه بسیج ادارات کل استان با حضور در گلزارشهدا به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۴۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سرپرست سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه بهمراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و مدیران کل ادارات وابسته سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان، فرمانده حوزه بسیج ادارات کل استان و معاون بنیاد شهید زاهدان با حضور در گلزارشهدا به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کرده و با نثار قاتحه و اهدای گل یاد و خاطرشان را گرامی داشتند.

در جریان این مراسم سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: سازمان جهادکشاورزی استان در دوران دفاع مقدس و سازندگی ۶٠ شهید و ٢١ نفر آزاده تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

سید محمد رضا سید حسینی افزود: همانگونه که سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، برای امنیت ملی و کشور جانفشانی کردند وظیفه همه ماست در این برهه حساس که دشمنان تحریم های ظالمانه را بر کشور عزیزمان تحمیل کرده‌اند با برنامه‌ریزی و کار و تلاش مضاعف، امنیت غذایی پایدار را برای جمهوری اسلامی ایران ارمغان بیاوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار