فرمانده ناحیه دانشجویی سیستان و بلوچستان:

تلاش دشمن برای مدیریت افکار جامعه/ جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است

فرمانده ناحیه دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن امروز با همه قوا و تمرکز به بازوی رسانه ای خود تلاش می کند تا افکار جامعه ایرانی را مدیریت کند که در این بین جهاد تبیین شاه کلید خنثی سازی این توطئه است.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۰۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، ابوالفضل سرگزی،  فرمانده ناحیه دانشجویی سیستان و بلوچستان در همایش جهاد تبیین در دانشگاه آزاد سراوان بیان داشت: تبیین کلید حل بسیاری از مسائل کشور است؛ چراکه انسانها تابع بینش و دید خود هستند؛ اگر کسی بتواند حقایق را در چشم مردم تحریف کند، یعنی در واقع عمل و بازو و اراده مردم را به سمت گمراهی کشانده و این همان چیزی است که دشمن می خواهد؛ لذا با تبیین لازم، منطقی و عالمانه و دور از زیاده روی های گوناگون و با زبان صحیح و علمی است که موضوعی در راستای اهداف جبهه حق تبدیل به گفتمان غالب جامعه و دارای قدرت جریان سازی می شود.

وی عنوان کرد: تبیین مبتنی بر اساس علمی در واقع زنجیره تواصی به حق و صبر را در میان مؤمنین و آحاد مردم حفظ می کند و باعث امیدواری و ایستادن آحاد ملت پای اهداف والای انقلاب می شود؛ جهاد و مجاهدت از جنس تبیین در مرام انقلاب و نگاه پیشوای آن، باید همراستای با نقشه کلان حرکت انقلاب باشد.

سرگزی توأم بودن تبیین با عمل را مورد تاکید قرار داد و گفت: تبیین بهنگام با استقامت و بصیرت و درعین حال برای اثرگذاری حداکثری باید با مداومت صورت پذیرد.

این مسئول افزود: رویکرد تبیین می بایست هم عملگرایانه و هم توصیه مدارانه باشد؛ با شجاعت، بدون مصلحت اندیشی، به دور از هیاهو و جنجال، به دور از فتنه انگیزی و تعارف، با پرهیز از سیاه نمایی، نوآورانه، هنرمندانه و توأم با بهره گیری از عاطفه و نیز با توجه ویژه به فضای مجازی دنبال شود، همه این موارد باعث می شود اقدام فرد در جامعه تأثیر خود را بگذارد که همین تبیین هم مورد تاکید رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: آنچه ما به عنوان دستاورد می‌شناسیم را زیر سوال می‌برد و تلاش می‌کند با تصویر سازی غلط هر آنچه ما به آن افتخار می‌کنیم را زیر سوال ببرد، باید در برابر این روند ایستاد و تعریف درستی از واقعیت و پیروزی‌ها و سربلندی‌های نظام ارائه کرد.

فرمانده ناحیه دانشجویی سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد: شناخت دقیق از ضعف‌های دشمن باعث می‌شود درست حمله کنیم و ماشین جنگی آنها را از کار بندازیم و فرصت را از دشمن بگیریم که نتواند زمین بازی را تعریف کند و نگذاریم روایت اول را آنها بسازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار