خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه آرد و نان در همدان

همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه آرد و نان همزمان با سراسر کشور از سوي تعزيرات حكومتي استان همدان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۸۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به اختیارات جدید تعزیرات حکومتی مبنی بر چند برابر شدن جریمه‌ها، طرح ضربتی نظارت بر نانوایی‌ها از 29 مرداد ماه با همکاری مراجع نظارتی مانند جهاد کشاورزی، صمت، غله، اتاق اصناف و ... کلید خورد.

وی افزود: در این طرح با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، وجود آردهای یارانه‌ای در واحدهای آزادپز برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: با توجه به 5 برابر شدن همه جریمه‌ها در تعزیرات حکومتی با متخلفین با قانون جدید برخورد خواهد شد و جرائم سنگین در انتظار متخلفین است.

وی با بیان اینکه این طرح نظارتی از شنبه ۲۹ مرداد به مدت یک هفته اجرا می‌شود، گفت: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار