خبرهای داغ:
فرمانده گردان 108 امام حسین علیه السلام خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های مهارت آموزی پیش از ازدواج

ویژه برنامه نشست‌های مهارت آمزی پیش از ازدواج جهت کارکنان وبسیجیان مجرد گردان ۱۰۸ لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) برپا شد
کد خبر: ۹۴۵۱۴۴۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سلسله نشست‌های مهارت آموزی پیش از ازدواج برای بسیجیان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۸ امام حسین (ع) گفت: با توجه به اهمیت موضوع ازدواج و یادگیری مهارت‌های پیش از ازدواج توسط بسیجیان سلسله نشت‌هایی با این موضوع برگزار شد و به سوالات و دغدغه‌های بسیجیان پاسخ داده شد.

وی  اضافه کردند: در این سلسله نشست‌ها از بیانات استاد گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین صغیرا (استاد حوزه و دانشگاه و متخصص امور خانواده و ازدواج) استفاده شد.

حجت الاسلام صغیرا در بیانات خود به موضوع عوامل و ضرر‌های دیر ازدواج کردن پرداخت و به ضرر‌های دوستی دختر و پسر به نیت ازدواج نیز اشاره نمود.

این سخنران در ادامه به روش‌های انتخاب همسر و مهمترین ویژگی‌ها و پارامتر‌هایی که شخص باید در هنگام ازدواج مدنظر قرار دهد اشاره کردند.

با توجه به استقبال بی نظیر بسیجیان از این کلاس‌ها و همچنین با توچه به نظرسنجی و درخواست بسیجیان قرار شد کلاس‌هایی با همین موضوع ویژه خانواده بسیجیان عزیز نیز برگزار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها