خبرهای داغ:

چگونه مصی علینژاد برای دختران و زنان دام پهن می کند/ فریب دختران برای فریب افکار عمومی

موضوع فیلم گرفتن در خیابان و وسایل نقلیه عمومی از جمله پروژه های این فرد ضدانقلاب بوده است
کد خبر: ۹۴۵۰۳۲۲
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،امیر حمزه نژاد:موضوع فیلم گرفتن در خیابان و وسایل نقلیه عمومی از جمله پروژه های این فرد ضدانقلاب بوده است. در ابتدا برخی از افرادی که به استخدام ضدانقلاب درآمده اند سعی می کنند که به نوعی فضا را واقعی جلوه داده و با انتشار برخی فیلم های ساختگی نشان دهند که مردم از این نوع کمپین‌های کاذب استقبال کرده اند و سپس نوبت برخی فریب خوردگان است که با تشویق های مصی علینژاد به دام می افتند اما اگر این افراد پشیمان شوند نیز کار از کار گذشته است و دیگر نمی توانند اب رفته را به جوی بازگردانند.
این روزها ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و گسل میان جامعه برنامه ریزی می کند. بازهم پروژه بگیرانی که به ظاهر طرفدار مردم هستند اما در اصل جیب خود را از پول های صعودی ها پر می کنند در این زمینه فعال هستند و با کمپین های دروغین و استفاده ابزاری از برخی فریب خوردگان و بکارگیری رسانه های صعودی و انگلیسی پروژه خود را به پیش می برند. این درحالی است که در جامعه نه تنها شکافی در این حوزه وجود ندارد بلکه مردم با احترام به عقاید یکدیگر به مسائل دینی بسیار مقید هستند و به نوعی نظم اجتماعی ایران نیز حاصل رعایت شئونات اسلامی است.
در این میان مصی علینژاد عنصر فراری ضدانقلاب که روی پروژه های زنانه کار می کند و سعی دارد با فریب دختران و زنان کارهای خود را پیش ببرد با کلید زدن کارزارهای هیجانی و غیرواقعی برخی از افراد را فریب داده و به طور ابزاری از آنها برای مطرح کردن خود استفاده می کند.
در این حیطه موضوع فیلم گرفتن در خیابان و وسایل نقلیه عمومی از جمله پروژه های این فرد ضدانقلاب بوده است. در ابتدا برخی از افرادی که به استخدام ضدانقلاب درآمده اند سعی می کنند که به نوعی فضا را واقعی جلوه داده و با انتشار برخی فیلم های ساختگی نشان دهند که مردم از این نوع کمپین‌های کاذب استقبال کرده اند و سپس نوبت برخی فریب خوردگان است که با تشویق های مصی علینژاد به دام می افتند اما اگر این افراد پشیمان شوند نیز کار از کار گذشته است و دیگر نمی توانند اب رفته را به جوی بازگردانند.
اخیرا یکی از فریب خوردگان مصی علینژاد عنوان کرده است که پس از ارسال یک فیلم به این عنصر ضدانقلاب پیشمان شده است و از وی بارها به صورت التماس خواسته است که فیلم را از صفحه خود پاک کند اما علینژاد نه تنها وقعی به این موضوع ننهاده است بلکه با بی اعتنایی دیگر حتی به این فرد دیگر پاسخ هم نداده است. این درحالی است که پیشتر از آن وی را بسیار تشویق می کرده و عنوان می کرده است که فیلم های بیشتری را تهیه و برای این عنصر فراری ارسال کند.
این نوع اقدامات با توجه به اینکه غیر قانونی است و به حریم شخصی افراد مختلف وارد می‌شود هم برای شخص فیلم گیرنده و هم فردی که فیلم از آن با حالت نفرت پراکنی گرفته می شود، دچار مشکل می کند. بعضا این فیلم ها به نوعی شاکی شخصی دارد و این افراد بعد از کار هیجانی که می کنند تازه متوجه می شوند برای یک فرد نه جامعه و حتی نظام جمهوری اسلامی مشکلات متعددی ایجاد کرده اند. اخیرا بحث دو خانم در اتوبوس که به خشونت نسبی گرایش یافت و به صورت همه جانبه از سوی ضدانقلاب بازپخش شد نیز یکی از همین موارد بود. نفرت پراکنی علیه حجاب یکی از حربه ای جدید ضدانقلاب است که پروژه آن را مصی علینژاد هدایت می کند.
با این اوصاف مساله فریب افکارعمومی از فریب یک عده و استفاده ابزاری از آنان توسط ضدانقلاب آغاز می شود و با بازوان رسانه ای آن شروع به ایجاد هیاهو می کنند تا به این صورت جلب توجه کنند. در این حیطه نفرت پراکنی جمعی اصل دستور کار ضدانقلاب است. یعنی با ایجاد نفرت میان مردم سعی می کنند شکاف اجتماعی ایجاد کرده و یک دوقطبی درون جامعه ایجاد کنند. این روزها ضدانقلاب بر روی دوقطبی مذهبی و سکولار در جامعه کار می کند و از این رو سعی دارد با ایجاد شکاف در جامعه حاکمیت را دچار آسیب و تزلزل کند.
این درحالی است که مردم جامعه ایران بسیار مقید به مسائل مذهبی هستند و این موارد را در مناسبت‌های مذهبی مانند محرم و صفر و ماه مبارک رمضان به خوبی می تواند مشاهده کرد. با این حال ضدانقلاب همچنان در پروژه های دروغین خود شکست می خورد اما به همین فریب یکی دو فرد نیز امیدوار است و برخی مانند مصی علینژاد نیز سعی دارند که از این نمد برای خود کلاهی بسازند و منافع شخصی و مالی خود را کسب کنند و همچنان با فریب صعودی ها و نمایندگان تندروی کنگره آمریکا و لابی یهود جیب های خود را پر از پول کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار