مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

ابزار امریکا برای آندلسی کردن جامعه ایران، رسانه و فضای مجازی است

حجت الاسلام باقری با اشاره به ناامیدی دشمن در از بین بردن نظام جمهوری اسلامی از طریق نظامی گفت: استکبار و در رأس آنها آمریکا از ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال سرنوشت آندلس برای ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۴۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام که در جمع کارکنان ناحیه یاسر مشهد و به مناسبت ایام محرم سخن می گفت، اظهار داشت: حدود ۸۰۰ سال قبل دنیای مسیحیت برای از بین بردن اسلام در اروپا از طریق ترویج فحشا و منکرات وارد میدان شد و به خواست خود که سقوط جامعه اسلامی بود نیز رسید.

وی افزود: در صدر اسلام نیز یزید با علنی کردن فحشا و ترویج منکرات تلاش داشت تا اسلام ناب محمدی را در افکار عمومی به فراموشی بسپارد که البته امام حسین علیه السلام مانع شدند.

 وی تاکید کرد: شیعه و سنی امروز مدیون امام حسین هست چرا که اگر امام حسین در مقابل یزید برای حفظ اسلام ناب قیام نمی کرد معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظارشان بود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به تلاش آمریکا و اذنابش برای سقوط نظام جمهوری اسلامی گفت: بیش از ۲۶۰ کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی روی آسمان ایران برای مردم جامعه ایرانی به طور رایگان برنامه پخش می کند در حالیکه مردم خود امریکا فقط ۸ کانال تلویزیونی دارند و برای دیدن این کانالها باید به حاکمیت امریکا نیز پول پرداخت کنند و هر عقل سلیمی قضاوت خواهد کرد که آیا دولت امریکا دلسوز مردم ایران شده است؟! یا اینکه اهداف دیگری دنبال می کند.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد:دشمنان نظام اسلامی خوب فهمیده‌اند که راه نظامی برای ایران امکان پذیر نیست و پرهزینه است، از این رو به راه های فرهنگی روی آورده اند و دشمن خود را از طریق فرهنگی دنبال می‌کند.

وی جوانان را به مطالعه تاریخ و بصیرت افزایی توصیه کرد و افزود: راه نجات در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن معرفت و بصیرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار