آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در شهرستان بن

دوره آموزش خبرنویسی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج در شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۰۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، سرهنگ پاسدار محسن کریمی با اشاره به اهمیت رسانه و خبر و فضای مجازی، به هجمه های دشمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عمده ی کار جهاد تبیین بر عهده رسانه هاست.

کریمی افزود: دشمنان با برجسته سازی مشکلات و نقاط ضعف داخل کشور به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند؛ لذا امیدآفرینی از رسالت های اصحاب رسانه انقلابی است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه، اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی و رسانه اگر از موشک نقطه زن بالاتر نباشد، کمتر هم نیست.

کریمی، انعکاس اخبار امیدآفرینی در راستای جهاد تبیین را مورد تأکید قرار داد و گفت: رسانه انقلابی وظیفه دارد دستاوردها و اقدامات ارزشمند دستگاه های اجرایی را منعکس کند و مطالبات مردم را هم به گوش مسئولان برساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن،  مراعات سه نکته مهم در کار خبر و رسانه را مورد تأکید قرار داد و افزود: اخلاق مداری، عقلانیت و ملاحظه احساسات و عواطف آحاد مردم باید در کار رسانه ای مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ آقای عسگری از فعالان رسانه ای و مسول دفتر خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری هم در این روز به تبیین اهمیت رسانه و خبر بعنوان یکی از نیازهای اصلی مردم و جامعه پرداخت.

عسگری در ادامه به تبیین مفاهیم خبر،انواع خبر، ارزش های خبری، عناصر و اجزای خبر، پرداخت و چند سبک خبری را تشریح کرد.

برگزاری آزمون از خبرنگاران افتخاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در پایان این دوره آموزشی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار