آب چاه‌نیمه با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار میگیرد

مدیرعامل شرکت آبفا زابل از رصد میدانی وضعیت کیفی آب چاه نیمه ها با حضور مسئولان آب و فاضلاب و نماینده مردم در مجلس خبر داد و گفت: آب چاه‌نیمه با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۹۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، ظهر امروز، /جمعه/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان، نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای سیستان، مدیر امور آبرسانی به منطقه شمال استان با حضور سرگزی، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از چاه‌نیمه‌ شماره سه، ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه‌های سیستان بازدید کردند.

 دارایی با اشاره به اهداف این بازدید گفت: بررسی وضعیت منابع آبی شهر و روستاهای سیستان به صورت میدانی، اطمینان از فرآیند تصفیه و سلامت آب جهت ارائه گزارش به مردم و رفع نگرانی آن‌ها از جمله اهداف این بازدید بود.

وی با بیان اینکه کلیه پارامتر‌های شیمیایی و فیزیکی در این برنامه کنترل شد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های آب سیستان و زهک مطابق با استانداردهای روز کشور و مجهز به سیستم پیشرفته ازن‌زنی است.

 وی ادامه داد: کلیه عوامل فیزیکی، میکروبی، شیمیایی و آلاینده‌ها در بدو ورود از طریق فرآیندهای ته‌نشینی، اختلاط، هوادهی، فیلتراسون و گندزدایی از آب حذف می‌شوند و آب به صورت کاملاً سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل آبفای زابل تاکید کرد: کلرسنجی به صورت روزانه و نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی به صورت ماهیانه توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می‌شود و علاوه بر این مرکز بهداشت نیز به عنوان مرجع ناظر کیفیت، سلامت و بهداشت آب شرب را مورد بررسی و کنترل قرار می‌دهد.

وی گفت: انتظار می‌رود شهروندان اخبار مربوط به آب و فاضلاب را از منابع رسمی پیگیری کنند و به آنچه توسط برخی در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار