فرمانده سپاه عسلویه: برای رفع مشکلات کشور و مردم در کنار دولت هستیم

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه با بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر شهر بیدخون دیدار کرد
کد خبر: ۹۴۴۶۶۶۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از عسلویه، سرهنگ تاجیک ضمن قدردانی از حضور بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان در این برنامه گفت: انقلاب  مقدس اسلامی ایران به همت و مجاهدت بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان همیشه در صحنه چهار دهه شکوهمند را با وجود همه دشمنی های داخلی و خارجی از جمله ترور، جنگ، تحریم و... با سربلندی پشت سر گذاشته است و مجاهدت این جوانان انقلابی باعث صدور انقلاب و مکتب مقاومت به خیلی از نقاط دنیا گردیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه با اشاره به گام دوم انقلاب اظهار داشت:بایستی در شرایط سخت اقتصادی با همدلی و همیاری و با اطاعت از دستورات رهبری عزیز در کنار مردم و دولت بود.

سرهنگ تاجیک در ادامه تصریح کرد: مجموعه سپاه عسلویه در مأموریت های بسیج و در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در گام دوم، به مانند این چهار دهه انقلاب خدمتگزار مردم خواهد بود.

در پایان این برنامه بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان دیدگاهها، نظرات و مشکلات خود را به صورت چهره به چهره با فرماندهی سپاه شهرستان در میان گذاشتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار