خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

خدمت به خانواده‌های شهدا افتخاری عظیم است

همدان-فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا افتخاری عظیم است، گفت: خانواده‌های شهدا باعث عزت ایران اسلامی و میراث‌داران انقلاب به شمار می‌آیند و خدمت به آنها افتخاری عظیم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۶۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد ساماندهی گلزار شهدای شهرستان نهاوند بیان داشت: هرچه داریم از شهدا و خانواده‌های شهدا داریم و هدف اصلی سرکشی از این خانواده‌ها تجلیل و بزرگداشت و به یاد این خانواده‌ها بودن است.

وی در تداوم تکریم خانواده شهداء بیان کرد: همسران و والدین شهدا رنج مضاعفی را تحمل می‌کنند و ما وظیفه داریم در خدمت آن‌ها باشیم و مشکلاتشان را برطرف کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: ایران اسلامی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جان پاک خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا افتخاری عظیم است، گفت: خانواده‌های شهدا باعث عزت ایران اسلامی و میراث‌داران انقلاب به شمار می‌آیند و خدمت به آنها افتخاری عظیم محسوب می‌شود.

احمدوند افزود: اگر کاری برای شهدا انجام می‌شود، افتخار است و یادی از شهدا و خانواده های آنها می‌شود برای متبرک شدن کار خودمان است .

وی در ادامه بیان داشت: 101 گلزار شهید در شهرستان نهاوند وجود دارد که همه این گلزارها از سال ۸۳ ساماندهی شده‌اند و برخی از آن‌ها نیاز به ترمیم و مرمت دارند و ترمیم و بهسازی و ساماندهی این گلزارها بر عهده دهیاری‌ها و شهرداری است.

فرماندار نهاوند خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان اظهار داشت: در بحث ساماندهی گلزارهای شهدا ادارات خدمات رسان باید همکاری لازم را داشته باشند.

* دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در راستای کنگره ملی شهدای استان همدان

رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم این اداره دیدار با خانواده‌های معزز شهدا است، چرا که هر چه ما داریم از شهدا و خانواده‌های آنها داریم.

مصطفی سراقی گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان باید صورت گرفته شود.

وی افزود: از تیر ماه ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۶۰۰ سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا انجام شده که ۵۰۰ سرکشی در سال ۱۴۰۰ انجام و الباقی در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند تصریح کرد: اگر قرار است از طرف ادارات سرکشی صورت بپذیرد با هماهنگی بنیاد شهید شهرستان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار