خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):

زنده نگه داشتن واقعه غدیر خم کم از عاشورا نیست

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۹۴۴۵۴۲۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان،فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،فرمانده یگان امنیت امام حسن مجتبی علیه السلام،مسئول امور روحانیون سپاه  صاحب الزمان(عج) ،رئیس شورای شهر شاهین شهر،رئیس حوزه علمیه اهل بیت(س) شاهین شهر،دفتر امام جمعه شاهین شهر،فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج،رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج و کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در نماز خانه ناحیه برگزار شد.

حجت السلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر عظمت غدیر خم گفت:غدیر خم یک واقعه ای معمولی نیست بلکه اقیانوسی است که دریای ولایت را فرا گرفته و نعمت و کرامت آن برای همه مخلوقات جاری و ساری بوده است.

وی ادامه داد:پیامبر اکرم(ص) در همان ابتدای نبوت به فکر جانشین خود بودند و بارها در مکان های مختلف حضرت علی علیه السلام را به عنوان وصی و جانشین خود معرفی نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی با اشاره به فضایل امیر المومنین علیه السلام گفت:زنده نگه داشتن غدیر خم کم از عاشورا نیست و در واقع عاشورا آمد تا غدیر زنده بماند.

در ابتدای مراسم سرهنگ مجیری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه عنوان داشت:از زحمات جهادی و شبانه روزی حجت الاسلام جواد احمدی در مدتی که در ناحیه شاهین شهر و میمه خدمت می کردند کمال تشکر را دارم و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم و همچنین انتصاب حجه الاسلام موسوی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم با تعامل و همکاری بتوانیم برنامه های خوبی در سطح شهرستان اجرا نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار