خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان؛

زنده نگه داشتن غدیر در جامعه ضروری است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: ولایت مداری یک رکن است، غدیر ظاهر و محتوا دارد ،غدیر را باید در جامعه ، شاد و زنده نگه داریم چرا که غدیر یک پرچم و نماد است.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۵۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

حجت الاسلام حبیب الهی یگانه در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن عرض تبریک  دهه ولایت و غیر غدیر اظهار داشت:  عیدغدیر اکبر اعیاد است.
غدیر نقطه ثقل اسلام است چرا که روز معرفی جانشین و   روزی است که به خاطر اتفاقی که در آن روز افتاده است خداوند متعال فرمودند:  امروز دشمنان از ضربه زدن به اسلام و نابودی اسلام مایوس شدند و تیرشان به رنگ خورد.


وی با بیان این که وجود غدیر مقدمه حکومت امام زمان(عج) است گفت:  در تاریخ اسلام اگر غدیر خم و جریان ولایت جدی گرفته میشد محرم اتفاق نمی افتاد و پیش مقدمه محرم و عاشورا ، نادیده گرفتن غدیر خم و ولایت مداری است .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: در سایه ولایت  است که جامعه در مسیر درست و صدای مستقیم حرکت میکند و اتفاقات خوب و مبارکی برای جامعه رقم میخورد.  اگر  از ولایت جدا شود و حرف شنوی نداشته باشد و تنها بگذارد عقب بیفتد و با برخی ها تندروی کنند  همانگونه که نمونه های زیادی از آن افراد کندرو و تندرو تر از ولایت را در تاریخ اسلام داریم  جامعه دچار بلا و مصیبت های سنگینی خواهد شد.

و شاهد این حرف من تاریخ است که  در زمان مختلفی از دستورات کلی  پیروی نکردند و به عواقب خطرناک و جبران ناپذیری گرفتار شدند.


حجت الاسلام الهی یگانه اظهار داشت:  ولایت مداری یک رکن است، غدیر ظاهر و محتوا دارد ،غدیر را باید در جامعه ، شاد و زنده نگه داریم چرا که غدیر یک پرچم و نماد است و این رکن جز با چهاد تبیین زنده نگه داشته نمیشود.

وی خاطر نشان کرد:  اگر در دوران امیر المومنین(ع) خواص جامعه و پیروان و شیعیان امیرالمومنین(ع) و عموم مردم واقعه غدیر را تبیین و روشنگری میکردند اگر مردی به فرزندش یا فرزندی به پدرش وقایع را بازگو میکرد؛  3 ماه بعد از واقعه غدیر ؛ این رکن اساسی و ولایت امیر المومنین (ع) به فراموشی سپرده نمیشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار