فرمانده سپاه عسلویه با رئیس و کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان دیدار کرد

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه با رئیس و کارکنان اداره تأمین اجتماعی عسلویه و شعبه بیدخون دیدار کرد
کد خبر: ۹۴۴۵۲۵۳
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

در این دیدار سرهنگ تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات این سازمان در حضور رئیس  و کارکنان این اداره گفت: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد حمایتی خدمات شایانی را به جامعه و قشرهای مختلف داشته و به عنوان یک مأمن و پناهگاه برای مردم در مواقع حساس و ضروری می باشد.

سرهنگ تاجیک در ادامه اظهار داشت: نامگذاری هفته ای به نام تأمین اجتماعی، بی شک ناشی از اهمیت کارکرد نظام تأمین اجتماعی در عمق بخشیدن هرچه بیشتر به امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به امکانات در اختیار می تواند پشتیبان مؤثر اقشار جامعه در برابر سختی های ناشی از رویدادهایی چون بیماری، بیکاری، از کارافتادگی، بازنشستگی و... باشد.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی موجود، می بایست راه ورود مدیران متخصص و دلسوز و انقلابی به عرصه خدمت رسانی به مردم باز شود و با اصلاح زیر ساختها مشکلات از پیش رو برداشته شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار