خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

روز عرفه فرصتی بزرگ برای دعا به درگاه پروردگار است

تبریز- عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن روز عرفه گفت: این روز پس از ایام ماه مبارک رمضان دارای فضلیت و فرصتی بزرگ برای دعا به درگاه الهی و آمرزش گناهان است.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۵۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی در جمع مردم مراغه افزود: براساس روایات اسلامی، در روز بزرگ عرفه همه حتی کسانی که امید به بخشش گناهان خود ندارد،می توانند از درگاه خداوند رحمت الهی را درخواست کنند.

وی ادامه داد: دعای عرفه سید الشهدا (ع) و امام سجاد (ع) که دعای عارفانه ای است و برنامه های ویژه این روز در مساجد اقصی نقاط کشور و جهان هرساله در این روز برگزار می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت مسلم بن عقیل افزود: ایشان سفیر و نماینده امام حسین (ع) برای رساندن پیان آن حضرت به مردم کوفه بود.

وی افزود: این شخصیت بزرگ در پی خیانت مردم پیمان شکن این شهر و توسط یزیدیان و ابن زیاد به شهادت رسید.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: ایام حج یادآور پیام امام حسین(ع) و راز و نیاز ایشان در صحرای عرفه در سال ۶۱ هجری قمری است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام حج اضافه کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن ایام حج در بین حجاج ایرانی و خارجی پخش شده و آحاد امت اسلامی از رهنمودهای ایشان از طریق رسانه ها بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار