تداوم همکاری سپاه و بهزیستی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف

دیدار مشترک فرماندهی سپاه امام رضا شهرستان دشتی با ریاست بهزیستی این شهرستان
کد خبر: ۹۴۴۳۳۰۱
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۷

مراد زارع رئیس بهزیستی  در راستای افزایش همکاری های مشترک، با  سرهنگ زارعی تبار فرمانده  سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی دیدار و گفت و گو کرد.

زارع در این دیدار ، مردمی بودن و حضور در عرصه‌های مختلف جهت محرومیت‌زدایی را رمز موفقیت سپاه عنوان کرد وگفت :سپاه در میادین مختلف ثابت کرد که بازوی توانمند نظام و رهبری و در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران ها است.
رئیس بهزیستی شهرستان دشتی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های مشترک سپاه امام رضا (ع)  درشهرستان جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی  و با اشاره به پیش رو بودن هفته بهزیستی به تشریح اقدامات و عملکرد بهزیستی  در حوزه های مختلف پرداخت 
مراد زارع: تداوم همکاری سپاه  با بهزیستی را گام مهمی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف عنوان کرد.
زارع خاطرنشان کرد:  با توجه به ارائه خدمات متنوع سازمان بهزیستی به آحاد جامعه و در همین راستا  بمنظور افزایش سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف خود خواستار تعامل  و همکاری با سازمان ها و نهادی برون سازمانی می باشد و به همین منظور کمک های سازنده مجموعه سپاه به جامعه هدف بهزیستی  و رصد آسیب های اجتماعی اثربخش خواهد بود.

در ادامه دیدار سرهنگ زارعی تبار  اظهار داشت : سازمان بهزیستی یکی از نهادهای خاص و دارای اهمیت نظام به واسطه ارائه خدمات و وظایف متعدد است و حمایت و همراهی این نهاد انقلابی یک تکلیف و وظیفه است.
فرمانده  سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به حوزه گسترده فعالیت های بهزیستی شهرستان افزود: اقدامات مجموعه بهزیستی در ارائه خدمت  به قشری از بهترین بندگان خدا، یک حسنه و صدقه و انجام تکلیف است.
این مسئول با بیان اینکه نقش سازمان بهزیستی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و غیرقابل چشم پوشی است ادامه داد: حمایت از اقشار محروم و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی رسالت مهم سازمان بهزیستی است. که در این مسیر مجموعه سپاه در کنار بهزیستی و همراه و همگام می باشد.

زارعی تبار روحیه بسیجی و تفکر جهادی  را دو مؤلفه مهم مدیران موفق دانست و افزود: دست اندرکاران سازمان‌های مسئول در حوزه خدمت‌رسانی به اقشار محروم باید با بهره‌گیری از این دو مؤلفه به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار