خبرهای داغ:
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین؛

توزیع بسته ها معیشتی در قالب طرح قرار دوازدهم در قزوین

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: طرح قرار دوازدهم این ماه با توزیع ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۸ میلیون ریال شامل اقلام برنج، دو عدد مرغ، حبوبات، روغن برگزار شد که اعتبار کل آن ۲۴۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۷۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

قزوین_ حجت الاسلام علی کریمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» در قزوین بیان کرد: از سال گذشته طرح قرار دوازدهم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب با مشارکت در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی، دوازدهم هر ماه به نیت حضرت مهدی(عج) با هدف ترویج فرهنگ مهدوی و دست گیری از قشر محروم جامعه اجرا می‌شود.

 

وی گفت: این طرح از ابتدای سال‌جاری از سوی سازمان اوقاف و به تبع آن در استان ها و شهرستان های مختلف کشور اجرا شده و در شهرستان قزوین نیز طرح قرار دوازدهم با محوریت بقاع متبرکه در حال اجراست.

 

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: طرح قرار دوازدهم این ماه با توزیع ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۸ میلیون ریال شامل اقلام برنج، دو عدد مرغ، حبوبات، روغن برگزار شد که اعتبار کل آن ۲۴۰ میلیون ریال است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین عنوان کرد: طرح قرار دوازدهم یکی از برنامه های مراکز افق امامزادگان است و خدمات ارایه شده در این طرح شامل خدمات معیشتی، حمایتی،درمان، فرهنگی، کمک به هیات ها می باشد.

 

حجت الاسلام کریمی با اشاره به فعالیت مراکز افق امامزادگان عنوان کرد: اقدامات فرهنگی در این مراکز برگزار می شود که شامل برگزاری مسابقات و محافل قرانی، مراسمات ملی و مذهبی، مشاوره های اجتماعی، کلاس های تابستانی، کلاس های ورزشی شامل شنا، کوهنوردی، فوتبال و غیره،ایجاد زمینه های آموزشی جهت اشتغالزایی و بسیاری اقدامات دیگر است که به صورت رایگان برای قشر دانش آموز و بزرگسال با محوریت بقاع متبرکه در طول سال در حال اجراست. 

 

وی افزود: همچنین امنای بقاع متبرکه شهرستان نیز طی طرحی، به صورت ماهانه و در قالب قرار دوازدهم اقدام به پرداخت هزینه نان به نانوایی ها جهت طبخ و توزیع نان صلواتی در محلات قزوین کرده اند که هزینه آن از قبل موقوفات، خیرین و کمک های مردمی تامین می شود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار